15:08 08.12.2016

Традиції змінюються, перемагають інновації. "Хортиця" – у трійці світових лідерів

2 хв читати
Українські виробники підводять підсумки року, що минає. Горілчаний бренд "Хортиця" четвертий рік поспіль увійшов до ТОП-3 глобальних горілок світу за версією двох світових видань – американського Impact і британського Drinks International. За результатами рейтингів, у 2016 році "Хортиця" обігнала інші українські горілчані бренди за рівнем продажів і стала найбільш продаваною горілкою з України у світі. При цьому вона четвертий рік поспіль увійшла в трійку світових горілчаних брендів і єдина в трійці лідерів показала зростання продажів. Як зазначають експерти, сьогодні споживачі віддають перевагу тим брендам, які втілюють в життя інновації та світові тренди. За останній рік "Хортиця" запропонувала інноваційні рішення у виробництві і дизайні продукту, чого не зробила жодна інша торгова марка міцного алкоголю. Уся продукція "Хортиця" почала випускатися зі спирту нового покоління "Пшенична сльоза" на основі пшениці. Пляшка була оснащена ексклюзивним дозатором зі срібним ефектом металізації, розробленим італійськими інженерами. Він служить ще одним ступенем захисту продукту і поліпшує його властивості. Таким чином, змінюючи традиції, "Хортиця" зайняла лідерську позицію у світових алкогольних рейтингах. Що стосується українського алкогольного ринку, то категорія горілки в 2016 році просіла на 20%. Експерти пояснюють це тим, що торгова марка застаріла у сприйнятті українських споживачів. У 2017 році для того, щоб залишатися цікавими для покупців, брендам доведеться активно шукати нові актуальні рішення і якісно реалізовувати їх у своїх продуктах – підкреслюють експерти.
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Рішення BIMEX Ukraine для захисту кіберпериметру установ та організацій МОЗ України

Зелений квітень: місяць важливих екоініціатив у торговельних комплексах Arricano

У Києві відбувся показ колекції, присвячений 5-річчю бренду YS Couture by Yanis Stepanenko

Поради щодо харчування для боротьби з холестерином від експертів: акцент на авокадо

Всеукраїнський День Логіста - 30-31 травня в Києві пройде наймасштабніша логістична виставка в Україні

4,6 млрд грн податків перерахувала до бюджету група ОККО у першому кварталі

Відома українська співачка Jerry Heil стала амбасадором бренда "Моршинська"

В Україні стартувала благодійна ініціатива «Із сердечком обирай – госпітальєрок одягай»

Альянс українських організацій громадянського суспільства та віцепрем'єр Верещук обговорили співпрацю з міжнародними донорами

Купувати одяг оптом з Туреччини стало легше

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА