Інтерфакс-Україна
16:17 23.12.2019

100000 грн для айтішників Могилянки: moneyveo визначила кращі студентські проєкти

2 хв читати

Студенти факультету інформатики Національного університету "Києво-Могилянська академія" отримали 100 000 грн від фінтех-компанії moneyveo. Грошовими нагородами  відзначили розробників найкращих фінансових сайтів, що були створені під час спільного курсу "Інтернет-просування вебпроєктів" від маркетологів Манівео.

Студенти працювали над сайтами 4 місяці. Упродовж курсу фахівці компанії читали їм лекції про SEO, створення рекламних кампаній у Google Ads, роботу з Google Analytics, розробку SMM-стратегії. Викладач НаУКМА Максим Корнійчук, спільно з яким компанія розробила даний курс, підкреслив цінність того, що навчальні проєкти майже на 100% були наближені до реальних бізнес-умов.

"Студенти генерували і валідували справжні бізнес-ідеї, досліджували ринки, реалізовували сайти на справжніх комерційних хостингах, мали доступ до платних маркетингових інструментів і ресурсів, керували рекламними бюджетами, які були у кожної команди, – зазначив Максим Корнійчук. – По суті цей курс був не лише про онлайн-маркетинг, але й про лідерство, управління командами і проєктами. На прикладі пошукової оптимізації студенти побачили, як їхні технічні знання поєднуються з бізнес-вимогами".

У результаті найкращі показники рекламної кампанії і пошукової оптимізації продемонстрував сайт-депозитний калькулятор. Команда-переможець отримала 50 тис. грн. Друге місце (30 тис. грн) посів сайт відгуків про кредити, третє (20 тис. грн) – рейтинг українських банків.

"Ми засвоїли нові технології, навчилися працювати у команді та спробували підходи проєктного менеджменту ділиться враженнями студент Михайло Філоненко. – Також зрозуміли механіку та логіку роботи з просуванням власного продукту, важливість правильного фокусування на цільову аудиторію".  

"Як розробники ми вміємо створювати сайти. Але залучати до них аудиторію пробували вперше. Тому робота з пошуковою оптимізацією була найцікавішою. Найскладніше було підтримувати позитивну динаміку відвідування сайту, оскільки для цього постійно відстежували та задовольняли інформаційні запити відвідувачів",  – розповіла студентка Єлизавета.

Рекламні кампанії 11 студентських проєктів профінансував сервіс онлайн-кредитування Манівео.

"Існує думка, що сучасна вища освіта не відповідає реальним вимогам бізнесу. Однієї теорії замало, розуміння бізнес-процесів приходить з практикою. Наші спеціалісти упродовж курсу ділилися експертизою, аналізували практичні кейси, давали максимум інформації про маркетингові інструменти, якими користуються щодня у свої роботі. Усе для того, щоб студенти мали змогу на практиці відчути себе власниками повного процесу – від створення сайту, наповнення його контентом до його промо, залучення аудиторії", прокоментувала CEO moneyveo Альона Андронікова.

Автори освітнього курсу планують масштабувати його у 2020 році. Найближчим часом маркетологи Манівео також проведуть відеолекції для бійців АТО.  

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА