17:41 18.07.2018

Компанія "Запоріжгаз" відкрила другий сучасний центр обслуговування клієнтів

2 хв читати

Відтепер більше 100 тисяч споживачів природного газу міста  отримуватимуть весь спектр послуг газової компанії у  сучасному форматі.

У центрі створені комфортні умови для клієнтів –просторі приміщення, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами чи сплатити за газ через платіжний термінал. Для людей з обмеженими можливостями на вулиці є кнопка виклику менеджера.

"Адміністратор у залі очікування  допоможе кожному клієнту скористатися послугами системи "Тонкий клієнт" - зареєструватися в Особистому кабінеті, перейти на офіційний сайт як газорозподільної, так і газопостачальної компанії, ознайомитися із актуальною інформацією та нормативною базою. Електронні табло та голосові сповіщення інформують клієнтів в залі про наявність вільних менеджерів і їхні номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі", – зауважує Олег Данилов, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз".

Новий формат надання консультаційних послуг передбачає обслуговування із електронною чергою та привітними менеджерами, наявність зони "відкритого простору" та  комфортного залу обслуговування, можливість одразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. То ж абонслужба та довгі черги залишаться в минулому.

В перший такий центр за 9 місяців роботи клієнти звернулися більше 50 тис. разів. В основному їх цікавить  консультації з приводу заборгованості, демонтажу лічильника на повірку, опломбування/розпломбування газових приладів, зміна власника, заключення договорів.

Впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями "Запоріжгазу" та споживачами завжди був пріоритетом компанії. Відкриття  в Запоріжжі  і в області сучасних центрів обслуговування клієнтів є лише першим кроком на етапі реалізації стратегії регіональної газової компанії щодо налагодження високого європейського рівня взаємодії із клієнтами. 

 

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

Креативна рекламна кампанія для мережі Сільпо від агенції Promodo

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

NOVUS став кращим роботодавцем в сфері українського ритейлу за версією Forbes та robota.ua

Охолоджуючі та освіжаючі новинки від Yogoda: літні коктейлі для спекотних днів

LOBBY CLUB допоможе Стус.Центру створити мультимедійну експозицію та англомовну версію сайту

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА