14:36 31.05.2018

Роздрібна торгівля розпочинає ініціативу "Тютюн – не для дітей!"

3 хв читати

Про початок загальнонаціональної ініціативи "Тютюн - не для дітей!" оголосила Громадська спілка "Національна організація роздрібної торгівлі" (НОРТ).

На прес-конференції 30 травня 2018 р. Юрій Бондарєв, голова ГС "НОРТ", заявив, що представники легальної роздрібної торгівлі виступають проти продажу тютюнових виробів неповнолітнім: "Наша мета – створення у роздрібній торгівлі середовища, в якому продаж тютюнових виробів неповнолітнім стане неприпустимим".

Програма передбачатиме регулярні візити до представників роздрібної торгівлі, проведення освітніх заходів та надання інформаційних матеріалів.

"НОРТ, як відповідальна галузева асоціація, виступила з ініціативою, покликаною інформувати представників малого і середнього бізнесу, зокрема, власників мереж і кіосків, керівників та продавців, про вимоги чинного законодавства та надавати їм фахові рекомендації щодо вдосконалення в цьому напрямі. Ми також пропонуватимемо долучитися до ініціативи відповідним контролюючим органам з боку влади. Віримо, що їхня участь додасть ефективності нашому проекту", - заявив Юрій Бондарєв.

Ініціативу вже підтримали представники кількох торгівельних мереж. "Ми не хочемо, щоб діти курили. Постійно проводимо зі своїми працівниками роз’яснювальну роботу щодо неприпустимості продажу сигарет неповнолітнім. Очікуємо, що колеги підтримають нас у цій ініціативі. Зі свого боку, ми готові ділитися досвідом – як проводити освітню роботу з працівниками. У нас є програма "Таємний покупець", через яку контролюємо дії наших співробітників", - розповів Микола Ганул, власник компанії "Ганул".

Також Микола Ганул звернувся безпосередньо до громадян, яких теж закликав бути соціально відповідальними. На жаль, досить часто самі дорослі допомагають підліткам купувати сигарети в торгівельній мережі.

В Україні заборонено продаж тютюнових виробів особам, яким не виповнилося 18 років, і в законодавстві зафіксовані санкції за порушення цієї норми: штраф у розмірі 6800 грн. та позбавлення ліцензії. Однак, практика показує, що далеко не завжди торгові точки дотримуються вимог законодавства.

Представник Торгового дому "ТОРГ СІТІ" Віталій Зубов звернувся до колег із поясненнями статей діючого законодавство щодо продажу тютюнових виробів та перелічив штрафні санкції, констатувавши: "Продавцю краще додатково перевірити документи, тим більше, що він має законодавче право відмовитися продавати тютюн тим особам, які не підтвердили вік документально".

Також Віталій Зубов звернув увагу контролюючих органів, що найчастіше порушення умов продажу сигарет неповнолітнім проходить в середовищі нелегальної торгівлі. "Штраф за нелегальну торгівлю від 340 грн, що суттєво відрізняється від розмірів покарань для легальних торгівців тютюном", - уточнив він.

Програма загальнонаціональної ініціативи "Тютюн - не для дітей!" розрахована на кілька етапів. Перша хвиля охопить власників торгівельних мереж, друга – безпосередньо продавців та менеджерів, які контролюють їх роботу. Мережі, які приєднаються до ініціативи, отримають наліпки акції для розміщення у торгових точках, із телефоном ГС "НОРТ", куди можна подзвонити та озвучити скаргу, якщо продавець не виконує свої обов’язки щодо перевірки віку покупців тютюну.

ГС "НОРТ" закликає приєднатися до програми представників торгівельних мереж та контролюючі органи, щоб спільними зусиллями досягти бажаного результату, а саме - виключення будь-якої можливості придбання тютюнових виробів неповнолітніми.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Перший простір для адаптації в Харкові надаватиме допомогу за принципом "єдиного вікна" для внутрішньо переміщених та постраждалих від війни людей

Керівник компанії "ОДЕК" Україна (лідер з виробництва фанери) розповів про поточний стан деревообробного бізнесу та ринку деревини

У компанії PROMETEY заговорили про недовіру до податкової

Київстар ТБ транслюватиме «Євробачення-2024» у вільному доступі

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

Креативна рекламна кампанія для мережі Сільпо від агенції Promodo

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА