14:19 22.05.2018

"Боржомі": смак активного літа

2 хв читати

IDS Borjomi International представляє спеціальну серію "Боржомі" у новому дизайні, присвяченому активному проведенню часу.

Літо – це час довгих днів, теплих ночей, нових відкриттів та щирих емоцій. Саме влітку можливо залишити всі турботи позаду, зануритися з головою у світ драйвових розваг та отримати максимум насолоди від життя. Промчати "із вітерцем" на гіроскутері чи вдосталь покрутити педалі, скоротати час на пікніку з ракеткою чи м‘ячем, насолодитися відчуттям балансу на вейку чи приборкати водну стихію на каяці – мабуть, у кожного із нас знайдеться заняття по душі. І, ймовірніше за все, кожен із нас також бодай раз бажав спробувати свої сили у чомусь новому. Найпопулярніші і найжаданіші розваги знайшли своє втілення у новому дизайні "Боржомі" у вигляді пропозиції того, як активно та із задоволенням можна провести час.

"Ми продовжуємо розвивати наш бренд, і цього літа кожен із нас може ще більше разом із "Боржомі"! – говорить Оксана Панкіна, менеджер із маркетингу IDS Borjomi International. – Обирайте розвагу до душі, формат улюбленої води – за ситуацією, отримуйте заряд вулканічної енергії на все задумане – і насолоджуйтеся кожною хвилиною!".

Спеціальна серія "Боржомі" представлена у форматі: алюмінієва банка 0.33 л, ПЕТ-пляшка зі sleeve-етикеткою 0.5 та 0.75 л, а також у груповій упаковці – для запасливих споживачів.

 

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Керівник компанії "ОДЕК" Україна (лідер з виробництва фанери) розповів про поточний стан деревообробного бізнесу та ринку деревини

У компанії PROMETEY заговорили про недовіру до податкової

Київстар ТБ транслюватиме «Євробачення-2024» у вільному доступі

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

Креативна рекламна кампанія для мережі Сільпо від агенції Promodo

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

NOVUS став кращим роботодавцем в сфері українського ритейлу за версією Forbes та robota.ua

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА