17:58 15.11.2018

Экспортный бренд Украины в действии - презентация для бизнес-сообщества Американской торговой палаты

4 мин читать

(подается на языке оригинала)

Американська торговельна палата в Україні (Палата) разом із Офісом з просування експорту, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та агенцією BeCentric провели  презентацію експортного бренда країни. 

У заході взяли участь на представники компаній-членів Палати, зокрема, експортери, а також національні та галузеві ЗМІ.

Спікерами заходу виступили:

  • Андрій Гундер, Президент Американської торговельної палати в Україні
  • Мар’яна Каганяк, Керівник Офісу з просування експорту, Радник Міністра економічного розвитку і торгівлі України
  • Ірина Химчак, партнер BeCentric
  • Анна Санкіна, Старший менеджер з корпоративних відносин, ТОВ «СІЕЙЧЕС УКРАЇНА» – одного з найбільших експортерів зернових.

Навіщо Україні експортний бренд?

Експорт прямо й потужно впливає на економічне зростання України. Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України.

Тому сильний бренд країни походження – експортний бренд – допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів, презентувати Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи:

  • єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;
  • послідовну комунікацію основних повідомлень експортного бренда та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали;
  • систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України;
  • крос-категорійну підтримку для українських товарів та послуг, яка дозволяє заощадити на витратах, пов’язаних з просуванням на зовнішніх ринках.

Досвід інших країн доводить, що сильний Експортний бренд збільшує обсяги експорту, а також здатен підвищити ціну товарів і послуг, що експортуються на 20 - 22%.

Як пов’язані експортний та виставковий бренд країни?

З вересня 2018 року в України з’явився виставковий брендбук. Виставковий бренд-бук – це архітектурні рішення, креслення, рекомендації щодо брендування, а також інтер’єрних елементів всіх видів виставкових стендів:

  • Національного високобюджетного стенду
  • Колективного високобюджетного стенду
  • Колективного середньобюджетного стенду
  • Колективного низькобюджетного стенду

Виставковий бренд-бук дозволяє українським експортерам та експортно орієнтованим галузям послідовно ідентифікувати себе на міжнародних виставкових подіях, комунікувати основні повідомлення українського експорту, а також заощаджувати на розробці необхідних архітектурних рішень і брендування.

Експортний бренд на China International Import EXPO 2018

  • Китай – ринок у фокусі для України

5 листопада в Китаї відбулася перша міжнародна виставка, присвячена імпорту - China International Import Expo 2018. Китай є «ринком у фокусі» для України згідно з Експортною стратегією України.

Для країн-експортерів, таких як Україна, міжнародна торговельна стратегія означає пошук балансу в трикутнику найбільших імпортерів світу: США – ЄС – Китай. Завдання України – стати частиною цього балансу.

Виставка є частиною урядової програми Китаю для збільшення імпорту конкурентних товарів і послуг. Україна розглядається КНР як одна з країн, що може забезпечити місцевих споживачів якісним, конкурентним та унікальним імпортом.

  • Перший в історії України Національний стенд

Україна вперше в історії представила свій Національний стенд, торговий, інвестиційний та туристичний потенціал на події такого глобального значення.

Експортну пропозицію України представляли більше 125 компаній - представників харчової промисловості, галузі інформаційно-комунікаційних технологій, креативної галузі, машинобудування, аерокосмічної та авіаційної галузі і сектору туризму.

Національний стенд України відвідали близько 300 тис відвідувачів протягом роботи виставки.

  • Розширення експортної пропозиції України до КНР

Очікування від участі у CIIE 2018 – це розширення експортної пропозиції України до КНР.

Сьогодні 4 основні статті товарного експорту з України до Китаю – це агро (більше половини всього обсягу), мінеральні продукти (третина), машини й устаткування (10%) і деревина (4%).

Але Національний стенд в Шанхаї представив Україну інакшою – високотехнологічною та креативною.

Ми демонстрували інтерактивні столи, пристрої для онлайн моніторингу параметрів організму людини, безпілотні технології, роботизований екзоскелет, хірургічні атравматичні технології та багато іншого. Китай робить ставку на цифровізацію промисловості та сфери обслуговування, і Україна повинна цим скористатись.

Зокрема, тому Україна запропонувала Китаю розпочати спільні консультації щодо передумов створення зони вільної торгівлі Україна-Китай.

Після презентації відбудеться дискусія з представниками міністерства, експортерами та експертами, що брали участь у розробці експортного бренда України.

Довідково:

Бренд-бук експортного бренда доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Експортний_бренд-бук_веб.pdf

Виставковий бренд-бук доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Виставковий_бренд-бук_веб.pdf

Відео експортного бренда: https://youtu.be/NAa0fBjonFM

Конструктор експортного бренда: http://exportbrand.epo.org.ua

З повним переліком компаній-учасників China International Import Expo 2018 можна ознайомитись за посиланням: https://uatrade.cn/exporters

За додатковою інформацією звертайтеся до:

Інни Воронової, менеджера по роботі з ключовими клієнтами BeCentric – [email protected]; +380 93 065 06 16

Юліани Чижової, старшого координатора із зв'язків з громадськістю та пресою Американської торговельної палати в Україні – [email protected]; 044 490 58 00

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА