"У нас (у складі lifecell - ІФ-У) сильна IT-команда, яка налічує понад 230 співробітників. Я пишаюся цими людьми і тим, що вони роблять. Вони - креативні, швидкі, мають величезну базу ноу-хау. Ми не плануємо передавати IT на аутсорсинг і залишаємо ці розробки в середині своєї компанії", - стверджує Язиджи.
Він зазначив, що впроваджені технології надають змогу забезпечити ефективне управління компанією ззовні.
"Керувати бізнесом ззовні легше. Ще до пандемії коронавірусу ми навчилися керувати нашою компанією дистанційно. Через dashboard ми маємо доступ до всіх даних у режимі реального часу: від фінансових деталей до стану базових станцій або кількості скарг", - зазначив Язиджи.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
lifecell звітує про мінімум 95% працездатність мережі під час відключень
19:19, 26.11.2025
Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК
15:12, 03.11.2025
"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах
15:12, 30.10.2025
Офіс групи IT-компаній FRACTAL пошкоджено внаслідок удару по садочку у Харкові
19:49, 22.10.2025
lifecell підключив 350 базових станцій до волоконно-оптичної мережі "Датагруп"
18:46, 31.07.2025
ОСТАННЄ
ЄС оштрафував на $140 млн соцмережу Х Маска
19:38, 05.12.2025
Продажі чипів у світі наблизяться до $1 трлн у 2026р
19:32, 05.12.2025
Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд
15:20, 05.12.2025
Через збій у роботі Cloudflare можуть спостерігатись проблеми з роботою вебсайтів
12:45, 05.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів