"У нас (у складі lifecell - ІФ-У) сильна IT-команда, яка налічує понад 230 співробітників. Я пишаюся цими людьми і тим, що вони роблять. Вони - креативні, швидкі, мають величезну базу ноу-хау. Ми не плануємо передавати IT на аутсорсинг і залишаємо ці розробки в середині своєї компанії", - стверджує Язиджи.
Він зазначив, що впроваджені технології надають змогу забезпечити ефективне управління компанією ззовні.
"Керувати бізнесом ззовні легше. Ще до пандемії коронавірусу ми навчилися керувати нашою компанією дистанційно. Через dashboard ми маємо доступ до всіх даних у режимі реального часу: від фінансових деталей до стану базових станцій або кількості скарг", - зазначив Язиджи.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня
07:19, 17.12.2025
Команда IT-компанії GlobalLogic з 2022р поповнилася більш ніж 1 тис. спеціалістів
09:42, 11.12.2025
lifecell звітує про мінімум 95% працездатність мережі під час відключень
19:19, 26.11.2025
Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК
15:12, 03.11.2025
"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах
15:12, 30.10.2025
ОСТАННЄ
"Нова пошта" у 2025р покращила різдвяний рекорд щоденного опрацювання відправлень на 7,1%
16:56, 26.12.2025
Ключовим у можливому збільшенні оподаткування посилок з імпортом є модель його впровадження – "Нова пошта"
11:45, 26.12.2025
Держбюджет щороку втрачає близько 19 млрд грн за оцінки нелегального грального ринку у 50% – керівник PlayCity
10:34, 26.12.2025
PlayCity планує повноцінно підключити гральний бізнес до системи онлайн-моніторингу у 2026р. – керівник
10:24, 26.12.2025
PlayCity спільно з Мінцифрою працюють над змінами в Податковий кодекс та 3 закони - керівник держагентства