Медицина

Україна інтегрує міжнародний GMDN-класифікатор медвиробів у систему ProZorro

 Україна інтегрує міжнародний GMDN-класифікатор медичних виробів (Global Medical Device Nomenclature) у систему електронних торгів ProZorro.

Як повідомляє прес-служба Міністерства охорони здоров'я, це дасть змогу оптимізувати закупівлі медвиробів закладами охорони здоров'я та запобігти можливим маніпуляціям щодо назви та призначення медвиробів.

"GMDN-класифікатор медвиробів дасть змогу зробити закупівлі медвиробів більш зрозумілими та прозорими. Кожен керівник закладу зможе з’ясувати, чи справді виробник, який бере участь у торгах, пропонує лікарні необхідне обладнання, а не з подібними функціями. Маніпуляцій як від недобросовісних виробників, так і від недобросовісних закупівельників стане значно менше, що дасть можливість більш раціонально використовувати державні кошти", - цитує прес-служба заступника міністра охорони здоров'я Романа Ілика.

МОЗ уже отримало доступ до міжнародного класифікатора від агентства GMDN і розпочало перекладати базу даних українською мовою.

GMDN - це міжнародний класифікатор, який використовується для чіткої ідентифікації матеріалів, інструментів, імплантів та медичного обладнання. Він дає змогу лікарям і закупівельникам дізнатися точні характеристики, властивості та призначення кожного виробу.

Міжнародна номенклатура медичних виробів GMDN - масштабна база даних, яка містить інформацію про всю продукцію, що є медичними виробами.

Кожен медвиріб у системі GMDN має короткий пошуковий код із п’яти цифр, конкретну назву та детальний опис виробу – властивості, призначення і технічні характеристики. Нині у системі близько 7,5 тисячі виробників з усього світу та понад мільйон медичних виробів.

GMDN-класифікатор використовується в понад 70 країнах світу, зокрема в усіх країнах Європи та в США. Номенклатура GMDN рекомендована до використання Міжнародним форумом регуляторів медичних виробів (IMDRF)  і фактично є єдиною платформою ідентифікації медичних виробів та міжнародного галузевого обміну інформацією.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ