Вибори

"Голос" лідирує за видатками на політрекламу в Facebook- "ОПОРА"

Партія "Голос" є лідером з витрати коштів на передвиборну агітацію в соціальній мережі Facebook, заявляють у Громадянській мережі "ОПОРА".

"Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія "Голос". За нашими підрахунками, на виборчу агітацію в мережі Facebook у період з 24 травня до 15 липня вона витратила понад $232 тис.", - повідомив аналітик "ОПОРИ" Роберт Лорян на прес- конференції в п'ятницю в Києві.

Він звернув увагу на те, що у "Голоса" наймолодша аудиторія користувачів Facebook.

На другому місці за витратами на рекламу в Facebook, за словами Лоряна, партія "Європейська солідарність" - більш як $200 тис.

На третьому місці за використанням коштів на рекламу в Facebook - політична партія "Сила права", яка витратила за цей період понад $136 тис.

Водночас Лорян зазначив, що згідно із проміжними фінансовими звітами цих партій витрати їхніх виборчих фондів на агітацію значно менші.

"Загалом на політичну рекламу з 24 травня до 15 липня за даними Facebook в Україні витрачено понад $1 млн. 800 тис.", - повідомив аналітик.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ