Рахунки WebMoney, як i ранiше, заблокованi - представник компанiї
Рахунки платiжної системи WebMoney нинi залишаються заблокованими, вилучене обладнання досi не повернено, повiдомила представник WebMoney Ольга Дубiнiна пiд час круглого столу в прес-центрi "ЛiгаБiзнесIнформ" у середу.
"Найбiльша проблема на сьогоднi - заблокованi рахунки. Досi користувачi не можуть переводити у готiвку кошти. Обладнання (жорсткi диски, особистi ноутбуки спiвробiтникiв - IФ) також не повернули", - сказала вона.
Як сказала О.Дубiнiна, офiцiйно компанiю обвинувачують у вiдмиваннi доходiв, проте, на її думку, таке обвинувачення неправомiрне.
"Усi прекрасно знають: от що є неможливим у нашiй системi - так це анонiмне виведення грошей. Тому пов'язати нашу роботу iз вiдмиванням доходiв - у мене особисто запитання iз цього приводу", - сказала представник WebMoney.
Водночас О.Дубiнiна висловила упевненiсть, що компанiя виграє цю справу в судi.
Як повiдомлялося, представники Податкової служби України 11 червня провели обшук у київському офiсi компанiї зi здiйснення електронних платежiв WebMoney.
Мiнiстерство доходiв i зборiв України добилося блокування на пов'язаних iз компанiєю електронних платежiв WebMoney рахунках 60 млн грн. Крiм того, Головне слiдче управлiння встановило, що правила дiяльностi цiєї платiжної системи не погоджено з Нацiональним банком України. Пiд час обшукiв у київському офiсi компанiї WebMoney вилучено значну кiлькiсть комп'ютерної технiки, яка забезпечувала роботу платiжної системи i на якiй зберiгається iнформацiя щодо дiяльностi цiєї системи.
Пiсля обшуку робота системи була порушена, користувачi масово скаржилися на неможливiсть здiйснювати платежi та виводити коштiв на платiжнi картки.