12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА