13:14 18.12.2020

"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

2 хв читати
"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

Українці, незважаючи на карантинні обмеження у зв'язку з COVID-19, цього року активно купували побутову техніку та електроніку на акціях "чорна п'ятниця" та "кіберпонеділок", що привело до зростання продажу порівняно з минулим роком на 28% і нового його рекорду в 6,6 млрд грн, про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

"Продаж під час двотижневого періоду акцій становив 10% від продажу техніки у 2020 році", - йдеться в прес-релізі компанії.

Згідно з ним, у натуральних показниках техніки було продано на 8,5% більше - 966 тис. одиниць.

GfK Ukraine зазначає, що онлайн українці придбали 30% товару (в грн). Порівняно з минулим роком онлайн-продаж зріс на 73%, тоді як традиційні придбання офлайн показали скромніше зростання - 16%.

Однією з ймовірних причин є те, що інтернет-магазини пропонували більше знижок: майже половина їхнього товару була знижена в ціні на 10% і більше.

Загалом, згідно з дослідженням компанії, лише 7% техніки (переважно малої побутової) було продано зі знижкою понад 20%, а зі знижкою понад 10% - 36%.

"Особливо популярними виявилися роботи-пилососи, телевізори та посудомийні машини - продаж цих груп товарів зріс найбільше, якщо порівнювати до середнього тижня поточного року", - повідомила GfK Ukraine.

Компанія зазначила, що найбільше щодо минулорічних показників зріс продаж IT-сектору - на 70% у грошовому вираженні.

"Продаж ноутбуків цієї "чорної п'ятниці" побив усі торішні рекорди, незважаючи на досить великий попит протягом усього року, і дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, однак, вперше вони не змогли перевищити торішній показник", - прокоментувала керівниця відділу досліджень роздрібного продажу цифрової техніки Валентина Печончик.

У прес-релізі повідомляється, що середній чек у ключових секторах техніки зріс більше ніж на 20%. На думку GfK Group, це свідчить про "переважання покупок преміум-сегменту у період розпродажу, коли знижками українці користуються не для економії, а скоріше для того, щоб побалувати себе асортиментом дорожче за ті самі гроші".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА