Vodafone повідомив про тимчасові труднощі з доступом до застосунку My Vodafone
В абонентів мобільного оператора Vodafone в умовах величезного навантаження на канали обслуговування виникають труднощі з доступом до застосунку My Vodafone, повідомила компанія у фейсбуці.
"У зв'язку з величезним навантаженням на наші канали обслуговування сьогодні в абонентів можуть виникати обмеження в доступі до застосунку My Vodafone. Наші фахівці працюють, щоб забезпечити стабільність роботи сервісів", - повідомили у пресслужбі Vodafone.
Мережа і всі сервіси працюють, уточнили в компанії.
Раніше повідомлялося, що найбільший український мобільний оператор "Київстар" працює над усуненням наслідків потужної кібератаки, внаслідок якої абоненти компанії не мають доступу до інтернету і не можуть скористатися послугами зв'язку. Однак терміни відновлення сервісів остаточно не встановлено.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Київщина і Vodafone підписали меморандум про співпрацю
11:31, 02.05.2024
Відключення в Харкові підтверджують ефективність інвестицій у GPON - голова "Vodafone Україна"
15:39, 11.04.2024
Оператори мобільного зв'язку мають план дій на випадок блекауту в Харкові
12:24, 11.04.2024
НКЕК видала Vodafone дозвіл на використання 10 млн номерів мобільного зв'язку мережі призначення "75"
12:50, 06.03.2024
Vodafone підписав 10-річну угоду з Microsoft, вкладе $1,5 млрд за 10 років у ШІ
17:30, 16.01.2024
ОСТАННЄ
Низка держструктур Польщі повідомляє про кібератаки хакерів угруповання АРТ28
20:51, 08.05.2024
Мінфін США запровадив санкції проти лідера хакерської групи, що базується в Росії
18:11, 07.05.2024
IT-коаліція надала Україні обладнання на 900 тисяч євро
13:04, 03.05.2024
Торішня кібератака хакерів із РФ не залишиться без наслідків - глава МЗС ФРН