Vodafone повідомив про тимчасові труднощі з доступом до застосунку My Vodafone
В абонентів мобільного оператора Vodafone в умовах величезного навантаження на канали обслуговування виникають труднощі з доступом до застосунку My Vodafone, повідомила компанія у фейсбуці.
"У зв'язку з величезним навантаженням на наші канали обслуговування сьогодні в абонентів можуть виникати обмеження в доступі до застосунку My Vodafone. Наші фахівці працюють, щоб забезпечити стабільність роботи сервісів", - повідомили у пресслужбі Vodafone.
Мережа і всі сервіси працюють, уточнили в компанії.
Раніше повідомлялося, що найбільший український мобільний оператор "Київстар" працює над усуненням наслідків потужної кібератаки, внаслідок якої абоненти компанії не мають доступу до інтернету і не можуть скористатися послугами зв'язку. Однак терміни відновлення сервісів остаточно не встановлено.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
"Vodafone-Україна" інтегрує "Роумінг як вдома" в оновлені тарифи із 23 грудня
20:56, 03.12.2025
"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах
15:12, 30.10.2025
"Vodafone Україна" вдруге підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 92% від номіналу
15:52, 12.09.2025
Vodafone став спонсором Ліги чемпіонів, буде підтримувати жіночий футбол у Європі до 2030р
14:16, 12.09.2025
ОСТАННЄ
"Нова пошта" у 2025р покращила різдвяний рекорд щоденного опрацювання відправлень на 7,1%
16:56, 26.12.2025
Ключовим у можливому збільшенні оподаткування посилок з імпортом є модель його впровадження – "Нова пошта"
11:45, 26.12.2025
Держбюджет щороку втрачає близько 19 млрд грн за оцінки нелегального грального ринку у 50% – керівник PlayCity
10:34, 26.12.2025
PlayCity планує повноцінно підключити гральний бізнес до системи онлайн-моніторингу у 2026р. – керівник
10:24, 26.12.2025
PlayCity спільно з Мінцифрою працюють над змінами в Податковий кодекс та 3 закони - керівник держагентства