Vodafone повідомив про тимчасові труднощі з доступом до застосунку My Vodafone
В абонентів мобільного оператора Vodafone в умовах величезного навантаження на канали обслуговування виникають труднощі з доступом до застосунку My Vodafone, повідомила компанія у фейсбуці.
"У зв'язку з величезним навантаженням на наші канали обслуговування сьогодні в абонентів можуть виникати обмеження в доступі до застосунку My Vodafone. Наші фахівці працюють, щоб забезпечити стабільність роботи сервісів", - повідомили у пресслужбі Vodafone.
Мережа і всі сервіси працюють, уточнили в компанії.
Раніше повідомлялося, що найбільший український мобільний оператор "Київстар" працює над усуненням наслідків потужної кібератаки, внаслідок якої абоненти компанії не мають доступу до інтернету і не можуть скористатися послугами зв'язку. Однак терміни відновлення сервісів остаточно не встановлено.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
"Vodafone-Україна" інтегрує "Роумінг як вдома" в оновлені тарифи із 23 грудня
20:56, 03.12.2025
"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах
15:12, 30.10.2025
"Vodafone Україна" вдруге підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 92% від номіналу
15:52, 12.09.2025
Vodafone став спонсором Ліги чемпіонів, буде підтримувати жіночий футбол у Європі до 2030р
14:16, 12.09.2025
ОСТАННЄ
ЄС оштрафував на $140 млн соцмережу Х Маска
19:38, 05.12.2025
Продажі чипів у світі наблизяться до $1 трлн у 2026р
19:32, 05.12.2025
Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд
15:20, 05.12.2025
Через збій у роботі Cloudflare можуть спостерігатись проблеми з роботою вебсайтів
12:45, 05.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів