Японський технологічний гігант Rakuten планує запустити власну ШІ-модель
Японський технологічний гігант Rakuten планує запустити власну модель штучного інтелекту (ШІ), повідомив глава компанії Хіросі Мікітані в інтерв'ю CNBC.
Робота над цією великою мовною моделлю вже триває, зазначив він.
За словами Мікітані, завдяки широкому спектру напрямів діяльності Rakuten - від банкінгу до електронної торгівлі та телекомунікацій - компанія зможе використовувати для навчання моделі значний обсяг унікальних даних. "Такого набору даних немає ні в кого", - пояснив топ-менеджер.
Спочатку Rakuten має намір використовувати ШІ-модель для підвищення власної операційної ефективності та оптимізації маркетингу, а потім зробить її доступною для інших компаній.
У найближчі кілька місяців Rakuten може зробити офіційну заяву щодо цієї моделі, але терміни запуску ще не визначені, повідомили телеканалу в компанії.
Акції Rakuten подорожчали на 1,7% за підсумками торгів у Токіо в понеділок.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Японія рішуче виступає проти будь-яких спроб силою змінити статус-кво в Україні і твердо підтримує українців - посол
13:29, 05.03.2025
У Києві перебуває бізнес-місія Міністерства землі, інфраструктури, транспорту та туризму Японії
13:07, 05.03.2025
Понад тисячу людей евакуювали через природну пожежу в Японії
09:49, 04.03.2025
Японія надасть Україні черговий грант на $58 млн у рамках Програми екстреного відновлення
18:21, 27.02.2025
Посол Японії в Україні підтвердив, що Токіо продовжить зусилля зі створення міжнародного компенсаційного механізму
16:26, 27.02.2025
ОСТАННЄ
"Нова пошта" проведе аудит процесів в рамках структурної перебудови
13:36, 10.03.2025
Сікорський про відключення Starlink для України: Якщо SpaceX виявиться ненадійним постачальником, ми будемо змушені шукати інших
15:16, 09.03.2025
Уряд дозволив передавати військові технології недержавним компаніям
11:02, 09.03.2025
Маск заявив, що українська оборона не витримає вимкнення Starlink
08:58, 09.03.2025
Nova Digital представила RouteStripe – IT-рішення для підвищення ефективності доставки і скорочення витрат