"Київстар" пообіцяв компенсації за перебої зі зв'язком та проблеми зі "зниклими" коштами
Мобільний оператор компанія "Київстар" пообіцяв компенсації користувачам, які зіткнулися зі складнощами в роботі мережі.
Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у пресслужбі компанії, у четвер удень у частини абонентів передплачених тарифних планів виникли тимчасові складнощі під час дзвінків у мережі та на номери контакт-центру.
"Компанія вибачається за тимчасові складнощі. Фахівці вже працюють над їх усуненням. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіси. Для абонентів, які зіткнулися зі складнощами, передбачені компенсації. На всі запитання ми готові відповідати у спільноті "Київстару" у соціальних мережах", - заявили у компанії.
Крім того, за даними пресслужби "Київстару", у абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.
Компанія вибачилася за необхідність очікування відповіді та пообіцяла відповісти кожному, хто звернувся.
Як повідомлялося, абоненти "Київстару" у регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі, раптове обнулення коштів на рахунку, недоступність функції перевірки рахунку та неможливість увійти до мобільного застосунку.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Мер Києва анонсував збільшення ветеранам компенсації за придбання автівок до 605 тис грн
16:27, 24.12.2025
У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"
21:04, 17.12.2025
Люди з інвалідністю зможуть отримати компенсацію за переобладнання авто - Свириденко
19:52, 17.12.2025
Керуючий партнер Diligent Capital Partners Пасько повернувся в наглядову раду "Київстару" замість Газіна
10:20, 09.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів
18:38, 04.12.2025
ОСТАННЄ
"Нова пошта" у 2025р покращила різдвяний рекорд щоденного опрацювання відправлень на 7,1%
16:56, 26.12.2025
Ключовим у можливому збільшенні оподаткування посилок з імпортом є модель його впровадження – "Нова пошта"
11:45, 26.12.2025
Держбюджет щороку втрачає близько 19 млрд грн за оцінки нелегального грального ринку у 50% – керівник PlayCity
10:34, 26.12.2025
PlayCity планує повноцінно підключити гральний бізнес до системи онлайн-моніторингу у 2026р. – керівник
10:24, 26.12.2025
PlayCity спільно з Мінцифрою працюють над змінами в Податковий кодекс та 3 закони - керівник держагентства