Абоненти "Київстару" в регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі
Абоненти мобільного оператора компанії "Київстар" скаржаться на збої в роботі мережі та неможливість здійснювати дзвінки.
"Під час спроби зробити виклик автовідповідач повідомляє, що коштів на рахунку недостатньо. І це при тому, що користувачі впевнені, що рахунки поповнювали вчасно і термін повторної оплати ще не настав", - пише регіональне видання MV.
Аналогічні коментарі користувачі розміщують на сайті оператора та у соціальних мережах.
У деяких користувачів також недоступні функції перевірки рахунку та не працює мобільний застосунок.
Сайт оператора та зв'язок у деяких регіонах столиці станом на 10:00 четверга функціонує нормально.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Шмигаль: ухвалюємо важливе рішення, що є частиною набуття роумінгового "безвізу" з Євросоюзом
12:22, 11.03.2025
Київстар на Mobile World Congress 2025: інновації, стійкість і новий рівень мобільного зв’язку
14:52, 10.03.2025
Співробітники Київстар здали 65 літрів крові в межах ініціативи «Місяць донорства»
12:43, 07.03.2025
Київстар отримав відзнаку Speedtest Awards від Ookla на Mobile World Congress у Барселоні
14:18, 05.03.2025
Найкраще покриття мережі і найвищу швидкість мобільного зв'язку в 2-му півріччі 2024р мав "Київстар" - Ookla
19:15, 27.02.2025
ОСТАННЄ
У новій версії АІ-асистента Quark від Alibaba розширено здібності
21:10, 13.03.2025
Одеса впроваджує платформу цифровізації міських послуг MISTO
19:07, 13.03.2025
Кількість перенесених номерів мобільного зв'язку в січні досягла найвищого показника, в лютому впала вдвічі - НКЕК
14:49, 13.03.2025
Юрчишин виступив за обмеження Telegram в Україні і вважає доцільним вивести з нього всі офіційні комунікації держави
11:51, 13.03.2025
Федоров анонсував новий проєкт "Дії" зі створення венчурних фондів для підтримки технологічних стартапів