Абоненти "Київстару" в регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі
Абоненти мобільного оператора компанії "Київстар" скаржаться на збої в роботі мережі та неможливість здійснювати дзвінки.
"Під час спроби зробити виклик автовідповідач повідомляє, що коштів на рахунку недостатньо. І це при тому, що користувачі впевнені, що рахунки поповнювали вчасно і термін повторної оплати ще не настав", - пише регіональне видання MV.
Аналогічні коментарі користувачі розміщують на сайті оператора та у соціальних мережах.
У деяких користувачів також недоступні функції перевірки рахунку та не працює мобільний застосунок.
Сайт оператора та зв'язок у деяких регіонах столиці станом на 10:00 четверга функціонує нормально.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"
21:04, 17.12.2025
Керуючий партнер Diligent Capital Partners Пасько повернувся в наглядову раду "Київстару" замість Газіна
10:20, 09.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів
18:38, 04.12.2025
Мінцифри разом із "Київстаром" обрали модель Gemma від Google для тренування національної LLM
13:18, 01.12.2025
Уряд дозволив місцевій владі підтримувати мобільний зв’язок під час блекаутів – 1-й віцепрем’єр
20:06, 27.11.2025
ОСТАННЄ
"Нова пошта" у 2025р покращила різдвяний рекорд щоденного опрацювання відправлень на 7,1%
16:56, 26.12.2025
Ключовим у можливому збільшенні оподаткування посилок з імпортом є модель його впровадження – "Нова пошта"
11:45, 26.12.2025
Держбюджет щороку втрачає близько 19 млрд грн за оцінки нелегального грального ринку у 50% – керівник PlayCity
10:34, 26.12.2025
PlayCity планує повноцінно підключити гральний бізнес до системи онлайн-моніторингу у 2026р. – керівник
10:24, 26.12.2025
PlayCity спільно з Мінцифрою працюють над змінами в Податковий кодекс та 3 закони - керівник держагентства