Абоненти "Київстару" в регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі
Абоненти мобільного оператора компанії "Київстар" скаржаться на збої в роботі мережі та неможливість здійснювати дзвінки.
"Під час спроби зробити виклик автовідповідач повідомляє, що коштів на рахунку недостатньо. І це при тому, що користувачі впевнені, що рахунки поповнювали вчасно і термін повторної оплати ще не настав", - пише регіональне видання MV.
Аналогічні коментарі користувачі розміщують на сайті оператора та у соціальних мережах.
У деяких користувачів також недоступні функції перевірки рахунку та не працює мобільний застосунок.
Сайт оператора та зв'язок у деяких регіонах столиці станом на 10:00 четверга функціонує нормально.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів
18:38, 04.12.2025
Мінцифри разом із "Київстаром" обрали модель Gemma від Google для тренування національної LLM
13:18, 01.12.2025
Уряд дозволив місцевій владі підтримувати мобільний зв’язок під час блекаутів – 1-й віцепрем’єр
20:06, 27.11.2025
"Сестринська" "Київстару" компанія QazCode разом з MeetKai розроблятиме локалізовані мовні моделі на основі ШІ
19:00, 26.11.2025
Гігабітний інтернет за 100 грн/місяць — спеціальна пропозиція від Київстар
16:50, 26.11.2025
ОСТАННЄ
ЄС оштрафував на $140 млн соцмережу Х Маска
19:38, 05.12.2025
Продажі чипів у світі наблизяться до $1 трлн у 2026р
19:32, 05.12.2025
Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд
15:20, 05.12.2025
Через збій у роботі Cloudflare можуть спостерігатись проблеми з роботою вебсайтів
12:45, 05.12.2025
"Vodafone Україна" оголосив черговий викуп євробондів на $1,16 млн