"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram
АТ "Укрзалізниця" (УЗ) працює над запуском власного чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram.
Згідно з анонсом компанії, оприлюдненим у понеділок, власний чат-бот УЗ запускається у співпраці з платіжною системою Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
"Укрзалізниця" також анонсувала прес-конференцію щодо запуску зазначених чат-ботів на вівторок, 12 січня 2021 року.
Раніше у месенджерах Telegram, Viber і Facebook Messenger у вигляді чат-бота працював український сервіс пошуку квитків RailwayBot. У 2019 році через RailwayBot купили 50 тис. квитків (на $600 тис.)
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Завершено розслідування справ щодо корупції на Укрзалізниці, в яких фігурують колишній радник ОП Шило та нардеп Бондар
13:56, 10.03.2025
Під час обстрілу на Доннечині загинув помічник машиніста УЗ
13:43, 08.03.2025
УЗ створить "Локомотивну компанію" через яку управлятиме наявними депо
15:14, 02.03.2025
Мережа "Книгарня "Є" відкрила магазин на Центральному залізничному вокзалі Києва
16:47, 14.02.2025
Назви Південно-Західна і Південна залізниці є пропагандою російської імперської політики - УІНП
10:12, 10.02.2025
ОСТАННЄ
У новій версії АІ-асистента Quark від Alibaba розширено здібності
21:10, 13.03.2025
Одеса впроваджує платформу цифровізації міських послуг MISTO
19:07, 13.03.2025
Кількість перенесених номерів мобільного зв'язку в січні досягла найвищого показника, в лютому впала вдвічі - НКЕК
14:49, 13.03.2025
Юрчишин виступив за обмеження Telegram в Україні і вважає доцільним вивести з нього всі офіційні комунікації держави
11:51, 13.03.2025
Федоров анонсував новий проєкт "Дії" зі створення венчурних фондів для підтримки технологічних стартапів