Телеком

За 2 міс. карантину b2b сервісами для віддаленої роботи від "Київстар" скористалися понад 2,6 тис. компаній

 Мобільний оператор компанія "Київстар" за два місяці карантину підключив 560 компаній великого бізнесу та понад 2050 компаній середнього і малого бізнесу до сервісів для віддаленої роботи, йдеться в повідомленні компанії в середу.

В умовах карантину оператор запропонував бізнес-клієнтам підключати найбільш затребувані сервіси для віддаленої роботи співробітників без нарахування абонплати.

"Порівняно з аналогічним періодом минулого року в 14,3 раза зросла кількість підключень сервісів для організації дистанційних робочих місць співробітників, зокрема - сервісів Microsoft Office 365 і StarTeams. У 3,2 раза побільшало підключень "Віртуальної мобільної АТС", яка дає змогу зберегти комунікації з клієнтами і налаштувати віддалену роботу відділів продажу, сервісних підрозділів і контакт-центрів. І в 5,9 раза збільшився обсяг підключень системи електронного документообігу Star.Docs, яка дає можливість підписувати документи онлайн, зокрема прямо з мобільного телефону за допомогою сервісу Mobile ID", - йдеться в повідомленні оператора.

За даними "Київстару", найбільший інтерес до роботи онлайн проявили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та обробної промисловості, будівельної сфери, сільськогосподарського і фінансового секторів, закладів охорони здоров'я, постачальники природних ресурсів, а також компанії, що надають послуги для бізнесу та населення.

Ця пропозиція стала частиною соціальних ініціатив оператора на підтримку своїх абонентів і бізнес-клієнтів під час карантину.

Як повідомлялося, загальна сума інвестицій компанії на реалізацію соціальних ініціатив, а також на благодійну допомогу, спрямовану на боротьбу з COVID-19 в Україні, сягнула понад 60 млн грн.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ