12:57 29.05.2018

Китайська Alibaba слідом за Tencent увійшла до ТОП-10 брендів світу - BrandZ

3 мин читать
Китайська Alibaba слідом за Tencent увійшла до ТОП-10 брендів світу - BrandZ

Інтернет-гігант Alibaba став уже другим китайським брендом у десятці найдорожчих марок світу після того, як минулого року до цього списку приєдналася телекомунікаційна компанія Tencent.

У ренкінгу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018, проведеному агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP, Alibaba посідає 9-те місце з $113,4 млрд (+ 92%), тоді як Tencent піднялася з 8-го на 5-й рядок, збільшивши вартість бренда за рік на 65% - до $179 млрд.

Решту позицій у ТОП-10 зберігають компанії зі США, причому Google залишається першою за вартістю бренда у світі вже третій рік поспіль і увосьме за останні 12 років. За минулий рік бренд Google подорожчав на 23%, до $302 млрд.

На другому місці - Apple, бренд якої оцінюється в $300,6 млрд, що на 28% більше ніж у 2017 році й на 21,7% більше ніж у 2015 році, коли Apple востаннє очолювала ренкінг.

Тим часом Microsoft уперше за чотири роки поступилася Amazon місцем у трійці, оскільки вартість бренда Amazon, за оцінками експертів, підскочила відразу на 49% - до $207,6 млрд євро проти $201 млрд (+ 40%) у Microsoft.

До першого десятка рейтингу також увійшли Facebook, Visa, IBM, McDonald's, AT&T.

Загалом ТОП-100 марок додали у вартості $748 млрд (21%) порівняно з 2017 роком і тепер оцінюються в $4,4 трлн, темпи підвищення є рекордними за весь час існування ренкінгу. На вісім високотехнологічних гігантів із першого десятка припадає третина загальної вартості провідних брендів.

Три бренди з найшвидшим розвитком є китайськими, а загалом 14 марок із КНР, внесені до списку, за швидкістю зростання (+ 47%) удвічі випереджають американські (+ 23%).

У процентному вираженні найбільше додали китайський інтернет-рітейлер JD.com (+ 94%, 59-те місце), Alibaba і китайський виробник алкоголю Moutai (+ 89%, 34-е місце). Серед категорій найбільше підвищення (на 35%) зафіксовано для брендів роздрібної торгівлі, на другій сходинці - страхування (+ 34%), третє місце ділять технології та преміальні бренди (по + 28%).

У рейтингу BrandZ цього року немає російських компаній, тоді як у 2009-2014 роках їх було дві, а у 2008 році - одна. Проте в ньому вперше з'явилася компанія з Індонезії - регіональний банк BCA на 99-му щаблі.

Серед новачків рейтингу американська телекомунікаційна компанія Spectrum посідає найвищу, 27-му позицію. На 81-му місці Uber, на 91-му - Instagram, на 100-му - Adidas.

Найдорожчим серед преміальних брендів світу залишається Louis Viutton ($41,1 млрд), на другому місці - Hermes ($28,1 млрд), на третьому - Gucci ($22,4 млрд).

Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року. Сукупна вартість брендів компаній, що входять до нього, за цей час збільшилася більше ніж утричі (на 204%). Нині ТОП-7 компаній коштують трохи більше ($1,498 трлн), ніж уся сотня брендів 2006 року ($1,44 трлн).

ЕЩЕ ПО ТЕМЕ:

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Milk
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА