ШІ-консультант, впроваджений три місяці тому в службі підтримки "Дії", правильно відповідає на 85% запитів громадян і надає консультації з понад 150 послуг, повідомив перший віцепрем’єр - міністр з цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Три місяці тому ми впровадили АІ у службі підтримки. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах", - написав Федоров у своєму телеграм-каналі у вівторок.
За його словами, швидкість відповіді від ШІ складає до 5 секунд, і тепер оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень, тому навантаження на них зменшилося з 80 тис. унікальних діалогів до 17 тис.
Федоров також додав, що під час обговорення ОKR (методика постановки та реалізації цілей – ІФ-У), визначена ціль зменшити кількість звернень громадян, пропрацювавши їх причини.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії
14:10, 06.12.2025
Військові закликають виробників до масового впровадження ШІ на полі бою
15:45, 05.12.2025
Apple перебудовує структуру операцій у сфері ШІ, залучила фахівця з Microsoft
10:20, 02.12.2025
Україна та Латвія домовилися про поглиблення співпраці у сфері ШІ та цифрової інтеграції
11:53, 28.11.2025
"Сестринська" "Київстару" компанія QazCode разом з MeetKai розроблятиме локалізовані мовні моделі на основі ШІ
19:00, 26.11.2025
ОСТАННЄ
ЄС оштрафував на $140 млн соцмережу Х Маска
19:38, 05.12.2025
Продажі чипів у світі наблизяться до $1 трлн у 2026р
19:32, 05.12.2025
Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд
15:20, 05.12.2025
Через збій у роботі Cloudflare можуть спостерігатись проблеми з роботою вебсайтів
12:45, 05.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів