Мін'юст США домагається виділення сегмента онлайн-реклами Google
Міністерство юстиції США попросило суд зобов'язати Google виділити сегмент онлайн-реклами, пише Financial Times.
Федеральні обвинувачі у справі про домінування Google на цьому ринку хочуть, щоб інтернет-гігант виділив біржу, де компанії купують рекламу, і провів поетапне відчуження технології, що використовується онлайн-видавцями для продажу рекламних місць.
У квітні федеральний суддя Леоні Брінкема постановила, що Google створила незаконну монополію, яка дозволила їй контролювати окремі сегменти ринку онлайн-реклами.
Монополія Google на ринках рекламних бірж і серверів порушує так званий антимонопольний закон Шермана і завдає шкоди рекламодавцям і споживачам, заявила суддя.
Адвокат компанії Карен Данн назвала запропоновані Мін'юстом заходи для вирішення ситуації надмірними. За її словами, їх реалізація буде безпрецедентним кроком, який зашкодить споживачам.
Квартальний дохід Google від пов'язаної з пошуком реклами перевищує $50 млрд.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Українці шукали в Google у 2025 р. графік відключення світла, "Холостяк 2025", "Гру в кальмара 2", лабубу і НАБУ
11:20, 04.12.2025
Співзасновник Google Сергій Брін передав на благодійність акції Alphabet на $1,1 млрд
10:38, 01.12.2025
Мінкультури спільно з Google проведуть навчання для держслужбовців щодо використання ШІ
14:54, 12.11.2025
Google розробила квантовий алгоритм, що працює в 13 тис. разів швидше за алгоритм суперкомп'ютерів
20:20, 22.10.2025
Google запускає другу навчальну когорту програми “Академія ШІ для освітян від Google”
15:25, 13.10.2025
ОСТАННЄ
ЄС оштрафував на $140 млн соцмережу Х Маска
19:38, 05.12.2025
Продажі чипів у світі наблизяться до $1 трлн у 2026р
19:32, 05.12.2025
Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд
15:20, 05.12.2025
Через збій у роботі Cloudflare можуть спостерігатись проблеми з роботою вебсайтів
12:45, 05.12.2025
"Київстар" анонсував підвищення тарифів для компенсації зростання вартості ключових ресурсів