Користувачам "Нової пошти" надійшло повідомлення про нібито заборгованість, що є фейком - компанія
"Нова пошта" спростувала фейкові повідомлення користувачам у середу вранці про нібито заборгованість, повідомляє пресслужба компанії.
"Сьогодні вранці кіберзлочинці розіслали українцям фейкові повідомлення про нібито заборгованість перед "Новою поштою". Звертаємо вашу увагу: ці листи не мають жодного стосунку до "Нової пошти", - йдеться в повідомленні.
У компанії заявили, що зловмисники використали довіру до відомих брендів і почали маніпулювати чутливою інформацією.
У компанії рекомендують пам'ятати про безпеку, зокрема, перевіряти адресу відправника. Оригінальні листи від "Нової пошти" приходять тільки з офіційних доменів. Звертайте увагу на підозрілі зміни в написанні.
Не відкривати листи від незнайомих відправників і не переходити за посиланнями.
У разі, якщо відкрили лист або вкладення - негайно змініть паролі на акаунтах і перевірте, чи немає інших активних сесій. Якщо виявили підозрілу активність, потрібно завершити всі невідомі сесії через налаштування безпеки ваших акаунтів.
Також необхідно увімкнути двофакторну автентифікацію для електронної пошти, щоб захистити акаунт від несанкціонованого доступу.
У разі отримання такого листа - перемістити його в спам і видалити. Це допоможе зменшити ризик повторної розсилки та захистить інших користувачів.
"Підрозділ кібербезпеки компанії вже працює над блокуванням мережі серверів, з яких відбуваються розсилки. Будьте уважні та дотримуйтесь рекомендацій", - зазначили в "Новій пошті".