Спорт

Спортивний ринок скоротить темпи підйому, кіберспорт вийде в лідери зростання - опитування PwC

Темпи зростання спортивної галузі у світі в найближчі 3-5 років скоротяться в середньому до 7% з 7,7% у попередні роки, вважають експерти, опитані компанією PwC.

При цьому очікується, що кіберспорт стане лідером у плані темпів зростання, обійшовши навіть футбол і баскетбол. У п'ятірці лідерів також опиняться масовий спорт і бойові мистецтва, зокрема й бокс.

Найпопулярнішим типом контенту, на думку респондентів, стануть огляди матчів і відео за запитом. На другому місці - прямі трансляції змагань, на третьому - контент від команд і спортсменів, а на четвертому - призначений для користувача контент.

У тому, що стосується каналів поширення спортивного контенту, учасники опитування пророкують лідерство каналам від великих ІТ-компаній, таких як Facebook, Amazon і Google. За ними йдуть інтернет-платформи (наприклад, Netflix), на третьому місці - платформи, власниками яких є правовласники контенту, на четвертому - платформи мовників.

При цьому фахівці галузі не надто побоюються піратських трансляцій - серед основних загроз їх назвали лише 25% респондентів. Набагато більше побоювань викликають зміни споживчої поведінки в молодого покоління (такий варіант фігурує у відповідях 71,8% опитаних), розвиток інших форматів розваги, не пов'язаних зі спортом (54,2%), небажання платити за контент (32,5%) і відсутність довіри з боку регуляторів (31,4%).

На думку експертів, основним пріоритетом спонсорів у найближчі 3-5 років має стати точковий таргетинг і персоналізація пропозицій. При цьому ексклюзивний і унікальний брендований контент, як і раніше, буде актуальним форматом взаємодій зі спонсорами.

PwC проводило опитування у травні-червні 2018 року серед керівників найвищої ланки, що представляють спортивну індустрію. Загалом було отримано 470 відповідей на запитання анкети від експертів із 42 країн.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ