Пресрелізи

Українські експерти представили аналітику ключових тенденцій ринку нерухомості 2024

25 квітня група компаній DIM зібрала експертів галузі нерухомості та журналістів, аби представити новий формат зустрічей – дискусійні панелі DIM Talks. Під час першого заходу представники девелоперської галузі презентували свіжі аналітичні дані та визначили ключові тенденції розвитку ринку нерухомості у 2024 році.

Учасники обговорили, яким є ринок нерухомості сьогодні, доцільність державних програм з придбання житла та їх альтернативу, спеціальні програми реалізації квартир, динаміку видачі кредитів, актуальність пропозиції на нерухомість у київському регіоні. А також поділилися інсайтами про особливості та виклики будівництва у воєнні часи. Захід відбувся у житловому комплексі Lucky Land від компанії DIM. Модераторкою виступила керуюча партнерка RED Community – Тетяна Шульга.

Статистика ринку нерухомості

Представник ЛУН Олександр Андросович ексклюзивно представив останні аналітичні дані щодо нерухомості в Україні та стану будівельного ринку. Обговорили пропозиції на ринку новобудов, ціни, а також статистику продажів на первинному та вторинному ринках нерухомості. Також експерт представив долю угод на первинці за останні три роки по регіонах та актуальні дані щодо черг будівництва.

«Львівська область є лідером серед нових житлових комплексів, які стартували в продажі після 24.02.2022. Станом на квітень 2024 року у продажі 1 523 ЖК по території України. В ТОП-5 міст з найбільшою ціною за квадратний метр увійшли: Львів, Київ, Ужгород, Дніпро, Одеса», — зазначив експерт.

Купівельна спроможність клієнта

Дарія Бедя, директорка з маркетингу групи компаній DIM, презентувала аналіз купівельної спроможності на прикладі групи компаній DIM. Підняла питання: хто та які квартири купує сьогодні; які пріоритети у клієнта при виборі ЖК.

«На сьогодні найбільшою популярністю користуються квартири площею: 37-42 м2 (1-кімнатні квартири) - обирають 50% покупців, 60-65 м2 (двокімнатні) - 40% покупців, 80-85 м2 (трьохкімнатні) обирають 10% клієнтів", — відмітила Дарія.

За її словами, найбільше на вибір клієнта впливає наявність вже готових заселених секцій в проєктах, конкурентна ціна, реноме девелопера, внутрішня розвинена інфраструктура в ЖК, квартири з ремонтом, довгострокове безвідсоткове розтермінування від забудовника.

Що купують українці

Актуальними запитами українців на нерухомість поділилася голова брокерського комітету FIABCI, генеральна директорка групи компаній КДУ-реалті груп Олена Маленкова.

«Сьогодні найбільшою популярністю користуються 1-2 кімнатні квартири у житловому стані, які купують під оренду. Чек $40 000 - $100 000. Також 1-2 кімнатні в новобудовах з ремонтом «заходь та живи». Клієнти розглядають Київ та найближче передмістя з розвинутою інфраструктурою. Особливо користуються попитом ЖК з закритою територією. Чек $50 000 - $130 000. Також спостерігається інтерес до купівлі таунхаусів в передмісті в розтермінування. Чек $60 000 - $100 000. Смарти в концептуальних будинках «дохідний будинок» під оренду з керуючою компанію по типу «все включено». Чек $27 000 до $70 000 Новобудови невисотної забудови в розтермінування. Чек $40 000 - $100 000 Окрім цього 1-2 кімнатні квартири в новобудовах готовністю >80%. Чек $40 000 - $80 000. Та всі квартири, які відповідають вимогам пільгових державних програм 3% та 7%, до $130 000», — розповіла експертка.

Розвиток ринку житлової нерухомості Києва

Власник City Development Solutions Роман Герасимчук представив динаміку цін та попиту, обсяг та розвиток ринку житлової нерухомості Києва, а також прогноз на 2024-2025 роки, що передбачає:

● Зростання попиту на 15-20% на рік

● Поступове зростання цін в масових сегментах

● Дефіцит пропозиції, яка відповідає сучасним тенденціям

● Розвиток альтернативних напрямів інвестування в нерухомість та їх диверсифікація 

Підсумовуючи експерти зазначили, що ринок нерухомості працює, як фондовий ринок. Тобто як індикатор стану і настроїв суспільства та економіки. Кожна зовнішня подія - від закону про мобілізацію до передвиборчих кампаній у інших країнах — одразу відображається на споживацькій поведінці українців.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ