Пресрелізи

Анатолій Шкрібляк про розширення лінійки каш швидкого приготування ТМ "Добродія"

Реклама

Продуктовий асортимент ТМ "Добродія" поповнився смачними кашами швидкого приготування. Про це розповів акціонер "Добродія Фудз" Шкрібляк Анатолій Васильович. Які смаки представлені на ринку й у чому переваги продукції – читайте далі у матеріалі. 

Смачно, зручно та корисно: нові порційні каші від ТМ "Добродія"

Анатолій Шкрібляк повідомив, що віднедавна асортимент ТМ "Добродія" збагатився порційними кашами на основі гречаних пластівців вагою 60 грамів. З такого обʼєму споживач отримає понад 200 грамів готового до вживання продукту. Це відповідає порції повноцінного обіду для дорослої людини. Водночас зручне паковання дозволяє брати порційні каші на роботу, у подорож чи на відпочинок.

Наразі представлені пʼять смаків порційних каш: 

"Каші на основі гречаних пластівців мають традиційний смак і корисні властивості", – зазначає Анатолій Шкрібляк і додає, що гречка здатна зменшити відчуття голоду надовго, оскільки вона досить ситна.

До того ж гречка є однією з найпопулярніших каш серед українців. На основі якісної крупи "Добродія" виготовляє гречані пластівці, які швидко готуються, мають приємний смак і зберігають користь. Виготовлені за міжнародними стандартами каші на основі гречаних пластівців сприяють очищенню організму від токсинів і шлаків, а також допомагають нормалізувати процес метаболізму. Крім того, вони знижують ймовірність виникнення каменів у жовчному міхурі завдяки високому вмісту клітковини.

Продукція від ТМ "Добродія" містить лише натуральні інгредієнти без штучних домішок. Порційні каші створені за унікальною рецептурою, яка смакуватиме кожному. А ще це простий спосіб швидко приготувати здорову їжу для себе й близьких. Так, на приготування страви знадобиться лише 5 хвилин.

Як зазначає Анатолій Шкрібляк, порційні каші від ТМ "Добродія" зʼявляться на полицях магазинів і супермаркетів у першому кварталі 2024 року.

Нова продукція від "Добродії Фудз"

"Добродія Фудз" регулярно розширює свій асортимент якісною смачною продукцією й у такий спосіб збагачує український ринок новими позиціями. До слова, компанія нещодавно представила новий продукт – снеки YUMMOJI, про що розповів Анатолій Шкрібляк інтернет-виданню META.ua

 

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ