Як ТМ "Янтар Полісся" працює у воєнний час?
Після повномасштабного вторгнення український бізнес зіткнувся з небаченими раніше труднощами, проте й надалі тримає економічний фронт. Ось як це вдається компанії «Янтар Полісся».
Історія виробництва
Засноване у 2000 р. підприємство спеціалізується на виготовленні авторських прикрас і сувенірів із натурального бурштину. Його видобувають на території Рівненської області з ретельним дотриманням екологічних стандартів, щоб мінімізувати шкоду для навколишнього середовища. А завдяки хімічному складу місцевих ґрунтів застигла смола набуває зеленувато-смарагдових, багряних, золотих кольорів.
Широка палітра дозволяє майстрам створювати колоритні картини, християнські реліквії, 3D-панно, кулони, персні та сережки, запонки й чотки, інтер’єрні аксесуари та VIP-дарунки. Кожен такий виріб неповторний як через свій унікальний природній матеріал, так і тому, що виконується вручну.
Усе це допомогло ТМ «Янтар Полісся» завоювати визнання в Україні та за її межами. На початку 2022 р. в країні діяло 8 офіційних магазинів (у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, Одесі, Луцьку і Рівному), дорогоцінні шедеври здобували призи і сертифікати якості на міжнародних виставках, розвивався сервіс індивідуальних замовлень за ескізом клієнта.
Випробування і виклики
Після 24 лютого 2022 року усе змінилося. Багато хто із працівників полишив Батьківщину, вступив до лав ЗСУ чи став волонтером. Через це навантаження на персонал значно збільшилося, проте робітники успішно опановують навики обробки бурштину, операцій з металами, обслуговування техніки. А компанія намагається всіляко заохочувати таке вдосконалення, надаючи підтримку вимушено переміщеним колегам і їхнім сім’ям.
Інші проблеми, до яких мусить адаптуватися виробництво – обстріли, вимкнення електрики, подорожчання витратних ресурсів і комунальних послуг, розвал логістики. Через загрозу наступу з півночі скоротився ареал видобутку у поліському прикордонні. Закрилось декілька торгових центрів, де продавалися самоцвітні скарби, тож зараз у безпосередньому доступі є всього 5 офлайн-крамничок. Тим не менше, підприємство сплачує податки, вкладається в гуманітарні проєкти та віддає частку прибутку на потреби армії.
Нові можливості
Секрет успішності бренду – розуміння інтересів цільової аудиторії. Асортимент ТМ «Янтар Полісся» розширюється, щоб відповідати запитам покупців. Так, вироби з патріотичною символікою ефектно завершують будь-який образ і є чудовим сюрпризом для зарубіжних партнерів. Слов’янські обереги з оленячого рогу і застиглої смоли вселяють в душу мужність, непохитність, впевненість у собі. А браслети, кольє та підвіски не просто підкреслюють вроду своєї власниці, але й позитивно впливають на її здоров’я – у коштовному камінні містяться йод, цинк, залізо, селен, мідь, бурштинова кислота й ефірне масло. Це антиоксиданти та стимулятори, що покращують самопочуття і настрій, підсилюють імунітет, нормалізують сон і емоційний стан.
Попитом користуються і зображення із самоцвітної крихти, інкрустовані шматочками полірованого бурштину. Їхня тематика – від почесних грамот військовим до сімейних портретів. Нерідко подібні витвори замовляють молодята або ті, хто святкує річницю шлюбу, адже сонячні камені вважаються могутнім талісманом – вони захищають від хвороб, стихійних лих і заздрісників. А на честь народження дитини обирають лики Ісуса Христа, Богородиці, святого Миколая чи іменні ікони з її небесним покровителем.
Щоб забезпечити усім бажаючим доступ до каталогу, діє інтернет-магазин. А «Нова Пошта», з якою співпрацює компанія, гарантує, що продукція опиниться у замовника вчасно та у належному вигляді – доставка відбувається навіть у прифронтові регіони.
У ці складні часи як ніколи важливо цінувати вітчизняні бізнесові ініціативи. Кожне з таких підприємств – не тільки джерело наповнення бюджету, але й доказ того, що українців неможливо зламати. Навіть у дні війни ми творимо красу, надихаючи увесь світ своєю звитягою, гордістю і вірою в тріумф справедливості.