Пресрелізи

SWEET.TV підтримав ініціативу "Як не стати овочем" заради медіабезпеки абонентів

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV підтримав волонтерську ініціативу Оксани Мороз «Як не стати овочем». У кінозалі сервісу з’явилося 60 відеоуроків із інформаційної гігієни, що допоможуть українцям фільтрувати інформацію. 

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з Оксаною Мороз і розмістив у кінозалі курс «Як не стати овочем»: він складається з 60 відеоуроків.

Цикл відео розроблено для людей, які не мають відношення до комунікацій чи цифрових технологій. Проте вони розуміють, що ними маніпулюють в інфопросторі та хочуть розібратися «як».

«Медіабезпека кожного українця в 2021 році така ж важлива, як і физична. Люди повинні розуміти, де вони можуть знайти потрібну для себе інформацію та бути впевненими в її правдивості. Ми об’єдналися з Оксаною Мороз, адже прагнемо створювати чистий медіапростір», — зазначає Альона Тимофієва, PR-директор SWEET.TV

У відео є відповіді на питання:

Волонтерська ініціатива «Як не стати овочем» вчить людей фільтрувати інформацію та має на меті до 2024 року навчити 7 млн українців базовій інфогігієні. 

«Цей цикл відео не про фактчекінг. Фейків та маніпуляцій тисячі, вивчати їх – це окрема професія, а ось каналів їх створення та поширення — десятки. Для того, щоб суттєво зменшити ризики підхопити інформаційний вірус, не обов'язково тільки перевіряти факти, достатньо розуміти, як вони розповсюджуються», — каже Оксана Мороз, авторка курсу.

Курс дуже актуальний для сьогочасного українського суспільства. Це підтверджується статистикою: 

Спираючись на власний життєвий досвід та освіту, люди вважають що можуть розпізнати правду і брехню. Проте вони не розуміють як функціонує нова цифрова реальність і як вона маніпулює нами.

Крім освітнього курсу «Як не стати овочем», на SWEET.TV представлені 10 000+ фільмів і 260+ телеканалів.

Також на SWEET.TV стартував розіграш подарунків: онлайн-кінотеатр розігруватиме Hyundai і10 щомісяця та iPhone 13 mini щотижня. 

Виграти може кожен. Для цього потрібно бути підключеним до будь-якого платного тарифу SWEET.TV та запросити хоча б одного нового абонента на тариф за 1 гривню або на інший платний тариф.

Деталі акції можна дізнатися тут.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ