Пресрелізи

"АЛЛО Гроші 2.0": лояльність на максималках

Маркетплейс і мультиканальний ритейлер АЛЛО анонсує запуск оновленої програми лояльності.

Спойлер: з поточного моменту АЛЛО Грошима можна сплачувати до 100% вартості товару. Хоча це далеко не все.

Що нового

"На даний момент програму лояльності, яку ми створили в АЛЛО, можна вважати кращою на ринку. По суті, їх навіть дві: на додачу до нашої власної "АЛЛО Гроші", із справді крутим кешбеком, ми також використовуємо коаліційну програму лояльності. Таким чином, наші клієнти отримують подвійну вигоду від кожної покупки", – говорить маркетинг-директор АЛЛО Артур Матковський.

Детальніше про програму лояльності "АЛЛО Гроші 2.0" читайте на сайті allo.ua в розділі https://allo.ua/ru/loyalty-program/ та біжіть тестувати її на собі.

Довідка. АЛЛО – це найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому й відпочинку – від косметики й інструментів до одягу та меблів, – маркетплейс національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України.

аllo.ua – тицяй що хочеш

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ