Пресрелізи

Офіційне роз'яснення від "Автоспецпром": лідерство на ринку не тотожне монопольному становищу

ТОВ "Автоспецпром" офіційно роз'яснює виданню "РБК-Україна" та низці інших ЗМІ, які в черговий раз поширили неперевірену та недостовірну інформацію про нібито монополізацію ринку "швидких" в Україні: лідерство на ринку не тотожне монопольному становищу.

Відповідно до чинного законодавства, монопольним (домінуючим) вважається становище суб’єкта господарювання, частка якого на ринку товару перевищує 35%. Але при цьому вирішальним фактором є наявність конкуренції. Станом на сьогодні в Україні активно працюють близько десяти виробників автомобілів швидкої допомоги. І ТОВ "Автоспецпром" не має жодних важелів, аби не допустити або усунути будь-кого з них від участі у торгах, витісняти з ринку інших підприємців або створювати бар'єри вступу на ринок.

Також потрібно врахувати не лише кількість конкурентів ТОВ "Автоспецпром", а й кількість замовників. А це теж десятки суб'єктів господарювання – регіональні центри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, окремі медичні заклади різної форми власності, ДП "Медичні закупівлі України" тощо. І наша компанія не може диктувати свої умови при продажу товару, укладенні договорів про поставки, нав'язувати споживачам невигідні умови, не має особливих прав, повноважень або пільг з боку замовників.

За таких умов про "монополізацію" не може бути й мови.

"Так, наша команда є лідером з виробництва "швидких" в Україні. Але лідер – це не монополіст. Ми заслужили свій статус працею, виготовляючи якісні, надійні автомобілі швидкої медичної допомоги та постачаючи їх за найнижчими серед всіх виробників цінами", – сказав заступник директора ТОВ "Автоспецпром" Кирило Коморкін.

Зазначимо, що всі процедури закупівель "швидких" відбуваються відкрито на платформі Prozorro. І всі процедури контролює Антимонопольний комітет України. Ба більше, кожен учасник торгів має можливість подати скарги на будь-які положення документації, які, на його думку, є дискримінаційними та порушують принципи відкритої конкуренції або його права.

У випадку наявності дискримінаційних умов в тендерній документації Антимонопольний комітет України завжди зобов’язує замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо дискримінаційних умов. При цьому, наведені виданням "РБК-Україна" дані взяті як раз із завершених тендерів на платформі Prozorro. Тобто ані в інших учасників, ані в контролюючих органів питань до відповідності закупівель чинному законодавству, у т.ч. законодавству щодо недискримінації інших учасників та захисту економічної конкуренції, не виникало.

Окремо слід відмітити, що у наведеній виданням "РБК-Україна" закупівлі у Дніпропетровській області не було жодної вимоги до замовника або скарги до АМКУ щодо потужності двигуна, а у закупівлі у Миколаївській області взагалі жодної вимоги або скарги на дискримінаційні умови тендерної документації.

Особливо хочемо підкреслити той факт, що ані видання "РБК-Україна", а ні інші ЗМІ, які зараз поширюють недостовірну інформацію про компанію, не зверталися до ТОВ "Автоспецпром" за коментарями. У зв'язку з чим ми робимо висновок, що розповсюдження цієї інформації є черговою спробою наших конкурентів зашкодити репутації товариства, використовуючи недоброчесні методи у вигляді "джинси".

Довідково

ТОВ "Автоспецпром" розпочало свою діяльність у 2012 році й сьогодні є провідним виробником автомобілів екстреної (швидкої) допомоги у країні й головним постачальником медичного автотранспорту для державних і приватних медичних установ України. Наприкінці листопада 2020 року компанія отримала сертифікат відповідності від європейського автогіганта PSA Groupe, ставши першим українським виробником "швидких", який отримав документ такого рівня.

Автомобілі швидкої допомоги виробляються у типах А1, А2, В і С на шасі Citroen, Peugeot і Mercedes. Контроль якості продукції ведеться відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001 та ISO 13485 (Менеджмент якості для медичних приладів).

У квітні та травні 2020 року PSA Groupe і ТОВ "Автоспецпром" разом реалізували кампанію з надання допомоги Міністерству охорони здоров'я України та регіональним медичним закладам у підтриманні належного технічного стану "швидких" брендів Peugeot і Citroen. Спільно компанії відремонтували 100 "швидких".

Groupe PSA (Peugeot Societe Anonyme) – французька автомобілебудівна компанія. Це другий за величиною виробник автомобілів у Європі та власник таких брендів як Citroen, Peugeot, Opel, Vauxhall і DS Automobiles.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ