Пресрелізи

"Епіцентр" впроваджує всеукраїнський екомарафон "Збережи природу"

Всеукраїнський екомарафон "Збережи природу" стане частиною глобальної соціальної стратегії "Епіцентр" та об’єднає всі екоініціативи компанії. 

Група "Епіцентр" запрошує українців долучитися до екоініціатив та зробити свій внесок в майбутнє планети. В компанії нагадують, що в мережі вже не перший рік діє низка масштабних еко-проектів. Зокрема, "Епіцентр" збирає використані батарейки для гарантованої відправки на утилізацію, заохочує покупців сортувати сміття, використовує екопродукти, ресайклінговий посуд, а також постійно розширює асортимент екотоварів.

Нещодавно "Епіцентр" реалізував ще одну акцію, приурочену до 35-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Компанія стала партнером мультимедійного проекту "Чорнобиль. Подорож", створеного з ініціативи Офісу Президента і реалізованого агентством Gres Todorchuk та іншими учасниками. З ініціативи мережі "Епіцентр" до річниці аварії на столичному ВДНГ також було висаджено 400 саджанців шипшини – як нагадування нинішнім і майбутнім поколінням про трагедію.

Крім цього, до Дня пам'яті Чорнобильської трагедії співробітники компанії "Епіцентр" висадили хвойні та листяні дерева в Києві: в Національному комплексі "Експоцентр України" ВДНГ та в сквері пам'яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС. Акція з висадки дерев відбулася і в інших містах України. 

Таким чином Епіцентр вносить свій внесок в озеленення українських міст. Адже за даними екологів, у Києві при нормі насаджень 20 кв. метрів на людину не вистачає 918 га зелених насаджень, а в Одесі при нормі 14,4 кв. м на людину не вистачає 770 га зелених насаджень.

Успішною стала і екологічна акція з висадки дерев спільно з українськими зірками. До ініціативи доєдналися лідери думок: власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily Діма Борисов і головний виконавчий директор Олена Борисова, співачка Анна Завальська з сином і батьком, блогер і ведуча шоу "Ходять чутки" Раміна Есхакзай, редактор журналу Cosmopolitan Україна, співачка Анна Добриднєва та інші.

"Епіцентр, як соціально відповідальний бізнес, реалізовує проекти, що впливають на медицину, культуру, спорт і природу, тобто на якість нашого життя в цілому. Мета наших екоініціатів – показати, що відношення до навколишнього середовища має бути іншим; що товари, якими люди користуються щодня, можуть бути "еко"; що листя можна не спалювати, а компостувати, а дерева не рубати, а висаджувати", – розповідає Chief Marketing Officer "Епіцентр К" Ірина Шинкаренко.

У числі інших креативних еконініціатів компанії – перша zero waste виставка в Україні та світі. Епіцентр і агентство Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проект "Леся Українка: 150 імен", в якому компанія виступає партнером. Епіцентр забезпечить подальше використання та переробку матеріалів експозиції, зокрема, банерів. Залучені до проекту дизайнери перетворять всі матеріали виставки в дизайнерські речі. Колекцію "Леся Українка: 150 імен" планують представити на окремій події.

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ