Пресрелізи

У Чорному морі тоне "Аметист",  Криклій вдає, ніби нічого не відбувається - Асоціація морських агентств України

У затопленні пошуково-рятувального судна "Аметист", яке йде під воду у селищі Олександрівка біля Одеси, винне Міністерство інфраструктури і відверте ігнорування проблеми з боку міністра Владислава Криклія. Про це пише у Facebook виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна.

За її інформацією, "Аметист" тоне вже не вперше, просто останнє його занурення під воду набуло розголосу. А причиною затоплення судна Підручна називає практику, що склалася в Морській пошуково-рятувальній службі - МПРС, за якою керівництво МПРС, крім одержуваних 10% портових зборів (300 млн гривень на рік), не гребують і вирізанням нутрощів судів на металобрухт.

"Міністр інфраструктури вдає, що нічого не відбувається, а на питання про фінансування МПРС відповідає, що не можна "задовольнятися малим". Перекладаючи на простонародну мову - "нехай МПРС далі пиляють корабельний збір", - пише Підручна.

З тонучого "Аметиста" в море виливаються залишки нафтопродуктів, хоча Мінінфраструктури під керівництвом Криклія намагається замовчувати цю інформацію. Адміністрація морських портів, що підкоряється Криклію, навіть не повідомила Держекоінспекцію про те, що у Чорному морі відбувається екологічна катастрофа.

Дотримання екологічних норм, як пише виконавчий директор АМАУ, взагалі не входить до планів відомства Криклія.

"Мінінфраструктури, "усіляко дбаючи про екологію", - пише Підручна, - опублікувало для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету міністрів, якою хочуть заборонити реєстрацію під українським прапором однокорпусних нафтоналивних танкерів". Але тільки реєстрацію нових, уточнює Підручна. А усі однокорпусні наливні судна, зареєстровані раніше, будуть продовжувати ходити, хоча це категорично порушує норми Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню із суден МАРПОЛ-73/78.

Підручна наводить реакцію відомства Криклія на вимогу дотримуватися міжнародного законодавства: "Дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не "бізнес-орієнтований підхід".

Нагадаємо, народний депутат Олександр Дубінський звинувачував Владислава Криклія в тому, що останній побудував корупційну схему у порту "Південний".

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ