Пресрелізи

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування клієнтів Харківміськгазу проконсультували понад 20 тис. харків'ян

      З початку карантину фахівці ЦОК Харківміськгазу, прийняли понад  20 тис. дзвінків від споживачів природного газу Харкова.  Менеджери Центрів відповідають на дзвінки, що надходять на телефони контакт - центру.

           З них 50% стосується  передачі показників лічильників природного газу та сплати заборгованості за розподіл. Клієнтів також цікавлять реєстрація в особистому кабінеті, наявність інших способів оплати  за допомогою онлайн-сервісів , тощо.

           З метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено Експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати до контакт-центру за номером (067) 01–07–104. Обов`язково телефонуйте саме з мобільного телефону. Він буде використаний при створенні вашого Особистого кабінету. Повідомте оператору номер Вашого особового рахунку та/або дайте відповіді на інші уточнюючі питання. Далі Ви отримаєте СМС, у якому вказані Ваші логін і пароль. Після цього Вам потрібно  натиснути на посилання в СМС, натиснути кнопку «Вхід» на сайті і увести логін і пароль, вказані в СМС. Ви також можете увійти до свого Особистого кабінету з комп`ютера. Логін і пароль – ті ж самі.

            Також закликаємо клієнтів берегти своє здоров`я та користуватися онлайн-сервісами компанії для вирішення газових питань:

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ