Пресрелізи

Компанія Seetarget: Поствиборчі орієнтації киян: довіра, рейтинги, очікування

З 20 по 27 вересня 2019 року компанією Seetarget було проведено соціологічне дослідження "Поствиборчі орієнтації киян: довіра, рейтинги, очікування" методом особистих інтерв’ю (face-to-face) вдома у респондента.

Репрезентативне за статтю, віком та районом проживання. Вибірка – 1207 респондентів. Похибка вимірювання становить не більше 2,9%.

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  1. Соціальні настрої та актуальні проблеми населення

  1. Соціальні маркери та ставлення до змін

Про компанію. Компанія Seetarget – член Соціологічної асоціації України. Її команда об’єднує фахівців з комунікації, соціологів, маркетологів, психологів і політологів. Більшість працівників є Ph.D. і провідними фахівцями в різних областях соціальних наук. Seetarget займається дослідженнями у сфері політики та бізнесу.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ