Пресрелізи

Олександр Черниш: Як знайти виробника для свого стартапу

21-річний український бізнесмен Олександр Черниш відкриває один стартап за іншим.

Через рік після офіційного старту сервісу подарунків PinkiBow, заробив ще один онлайн-стартап, який входить в заснований ним холдинг HoldGroup24. На цей раз підприємець занурився в виробництво шкіряних аксесуарів і тепер на ринку України з'явилося два нових бренду аксесуарів made in Ukraine: для чоловіків OLEHANDRO і для жінок DUFNI, придбати які можна на сайті Boutiqonia.

Олександр розповів, як виникла ідея для стартапу і як він шукав свого виробника.

Як виникла ідея для виробництва і продажу аксесуарів?

Я налаштований робити бізнес в Україні, вважаю, що тут теж можна робити класні проекти. В першу чергу мені важливо зробити щось корисне для людей і тільки потім заробити. Коли створював PinkiBow, я хотів, щоб у людей була можливість в одному місці купити для привітання красиву коробочку із солодощами, букет з кульок замість традиційних квітів і плюшеву іграшку. А Boutiqonia народилася з мого бажання створити український Louis Vuitton. Я мріяв створити такі аксесуари, які були б якісними, практично будь-який українець міг собі дозволити купити і носив з гордістю. Тому, що це зроблено в Україні і для українців.

Розкажіть, хто ваш виробник і де ви його шукали?

Як тільки ідея знайшла чіткі обриси, я почав пошуки виробника, який би зміг реалізувати мої побажання щодо дизайну і якості. Шукав в Інтернеті, зробив запити і виділив для себе десятьох, яким і зробив комерційну пропозицію. Спілкувався навіть з постачальниками відомих українських онлайн-ритейлерів, але вони мені відповіли, що ніхто в Україні не візьметься за виготовлення аксесуарів такої якості.

Хто шукає, той знаходить, сказав я собі. І дійсно знайшов виробництво, з яким ми налагодили співпрацю.

Сайтів з аксесуарами багато, чим відрізняється Boutiqonia?

За перші дні роботи сайту без реклами і просування ми отримали кілька замовлень. Це мені каже про те, що я вибрав правильну тактику. Я користувався аксесуарами світових брендів і знаю, що таке справжня якість. Тому для своїх аксесуарів теж вимагаю певний ряд стандартів. Вони виготовлені з урахуванням модних трендів і мого життєвого досвіду. І потім - це щось нове, зроблене в Україні, чому б не підтримати вітчизняного виробника тим більше, що ціни доступні. Наприклад, рюкзак для неї коштує 2300 грн., а сумка-месенджер для нього 2500 грн.

Вироби виготовлені з української та італійської шкіри з модним тисненням під шкіру крокодила і пітона, фурнітуру я вибираю найвищої якості. У комунікаціях з клієнтом ми дотримуємося індивідуального підходу, якщо замовник захоче такий виріб, як є на сайті, але зі шкіри або фурнітури іншого кольору, то ми підемо йому назустріч.

Як плануєте розвиватися? Чи плануєте офлайн-бутик?

Я ще доробляю асортимент, незабаром він розшириться, і крім спортивних сумок, шоперів, портмоне, обкладинок на паспорт, рюкзаків і сумок-месенджерів з'явиться ще ряд позицій. Вихід в офлайн можливий, якщо тільки в партнерстві з шоу-румами і іншими бутиками. Що стосується асортименту сайту, то поки там тільки наші бренди аксесуарів DUFNI і OLEHANDRO, але я готовий розглядати співпрацю з іншими українськими брендами, якщо вони будуть відповідати нашим вимогам до якості продукту.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ