Пресрелізи

Бізнес-аналітик: творчість чи рутина?

Сьогодення продовжує змінювати тренди і посада бізнес-аналітика ще років десять тому існувала здебільшого поза межами IT-індустрії. Зараз же таку вакансію можна побачити нерідко у переліку тих спеціальностей, які є дуже популярними та необхідними. Про що йде мова і чи готові ви до подальшого кар’єрного розвитку? Цей матеріал дасть вам певні відповіді та розставить пріоритети на майбутнє. Також ми з’ясуємо, чи є творча риса у такої вакансії.

Хто такий і для чого потрібенБез цього абзацу немає сенсу продовжувати далі. Тому коротко пройдемо по термінології та визначенням. Business Analyst (бізнес-аналітик) – це людина, яка є важливою і чи не єдиною ланкою між замовником і командою розробників. Саме цей спеціаліст дає розуміння і тим і іншим, як досягти необхідного результату. Якщо узагальнити необхідні знання такого спеціаліста, то він повинен розумітися в:

- аналітиці (стовідсоткові знання предмету);

- бізнесі (конкретному, для якого ведеться розробка);

- IT (конкретному напрямку, що використовується в розробці).

Тобто, якщо це створення продукту, який пов'язаний з front-end розробкою, то знання бізнес-аналітика саме у цій сфері повинні бути на достатньому рівні, щоб чітко розумітися на пошуку проблеми та її вирішенні. Також дуже важливо розумітися на конкретному бізнесі, під який і ведеться безпосередня розробка. Аналітика, в свою чергу, є незмінною константою, якою людина цієї професії має володіти досконально.

Відгалуження у вигляді системного аналітикаЦі дві вакансії часто плутають, що є не зовсім коректним. Як пояснюють спеціалісти компанії Intellias, таке явище є характерним для багатьох роботодавців і коли зазначено відкриту вакансію бізнес-аналітика, мова може йти або про сумісництво з системним аналітиком, або сама компанія не розуміє різниці. Повертаючись до прикладу з рівнем знань у трьох принципових напрямках, для System Analyst більш важливим буде саме внутрішнє розуміння роботи всіх процесів програмного продукту, який він аналізує саме з боку розробників. А от щодо знань конкретної сфери бізнесу, вони можуть бути й достатньо зверхніми. Тобто фактично, в кожному конкретному проекті, ви можете обіймати ту чи іншу посаду.

Портрет

Бізнес-аналітик має бути максимально комунікабельним та вміти вивчати сфери ділової діяльності протягом декількох місяців, мати творчі задатки та розуміння, як визначаються цілі і як їх досягати. Якщо цей опис схожий на вас, мерщій, вивчати доступні вакансії.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ