Пресрелізи

100 тисяч споживачів "Запоріжгазу" дистанційно контролюють свої особові рахунки

За рік кількість споживачів «Запоріжгазу», що користуються сервісом «Особистий кабінет» збільшилася вдвічі. Зараз ним користуються 100 тисяч клієнтів компанії, це 17% від загальної кількості споживачів.

"Особистий кабінет" став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Запоріжгаз". Так,  у жовтні через цей сервіс прийнято 36 107 показань лічильників, це більше на 2 тисячі чоловік, ніж у минулому році за місяць.

"Передача показань за допомогою Особистого кабінету не тільки економить час клієнтів, але і робить їх обслуговування швидким і комфортним. Взагалі, за 2 роки ми зробили надзвичайний ривок у розвитку клієнтського сервісу, тепер у споживачів є вибір дистанційно контактувати з газовою компанією, отримати консультацію та повноцінне обслуговування, не виходячи з дому або прийти до нового сучасного центру обслуговування кліентів, який ми нещодавно відкрили», - говорить начальник управління клієнтського сервісу Олег Данилов.

Споживачі також активно звертаються за онлайн-консультаціями через Особистий кабінет. Цей сервіс доступний цілодобово і в ньому зручно проглядати історію листування . Наприклад, через цей канал в жовтні надано  12 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua з’явилась опція зворотнього дзвінка – Callback.

Скористатися сервісом Особистий кабінет може кожен клієнт ПАТ «Запоріжгаз». Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail.

Нагадаємо, що клієнтам «Запоріжгазу» доступні також інші зручні способи передачі показань лічильника.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ