Пресконференції

Розкол в українському православ'ї викликаний політичними і матеріальними інтересами, вважають на південному сході та у центрі країни, - опитування

Київ. 12 березня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Розкол в українському православ'ї є внутрішньоцерковним питанням і має вирішуватися без втручання ззовні, вважають майже дві треті населення центру та південного сходу України.

Про це свідчать дані соціологічного опитування, проведеного кампанією R&B у 18 областях центру, південного сходу України та Автономної Республіки Крим із 10 по 20 лютого, які оприлюднив засновник групи компаній Research & Branding Group (R&B) Євген Копатько на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в понеділок.

Згідно з опитуванням, такої думки дотримуються 59% опитаних, водночас 11% вважають, що церковний розкол може бути вирішено лише за участю влади, 30% не змогли відповісти.

При цьому більшість опитаних (40%) вважає себе просто православними, 28% зараховують себе до Української православної церкви (Московського патріархату), 14% - до УПЦ (Київського патріархату), 2% - до інших конфесій, 9% не вважають себе православними, 7% не змогли визначитися з відповіддю.

Розкол у православ'ї в Україні 31% опитаних пов'язують із внутрішньополітичним протистоянням, 28% - із боротьбою за людські та матеріальні ресурси, 17% - із великою міжнародною політикою, 16% - із розбіжністю в питаннях віри, 11% упевнені, що ніякого розколу немає, 20% не змогли визначитися з відповіддю.

Діяльність предстоятеля УПЦ (МП) Володимира 48% оцінюють у цілому позитивно; 27% - і позитивно, і ні; 2% у цілому негативно, 22% заявили, що не знають такого.

Діяльність предстоятеля УПЦ (КП) Філарета 28%% оцінюють у цілому позитивно; 26% - і позитивно, і ні; 6% у цілому негативно, 40% заявили, що не знають такого.

Загалом було опитано 1,6 тис. жителів центру, південного заходу та АР Крим, похибка вибірки становить 2,2%.

Є.Копатько повідомив, що R&B провів опитування з цієї тематики в цілому в Україні, але у зв'язку з тим, що обсяг матеріалів досить великий, компанія прийняла рішення оприлюднювати результати дослідження поетапно.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ