Пресконференції

На Work.ua відтепер можна знайти всі вакансії для бригади "Азов"

12 бригада спеціального призначення Нацгвардії України "Азов" у співпраці з найбільшим в Україні сайтом пошуку роботи Work.ua оголосили про початок рекрутингової кампанії під гаслом "Війську потрібні різні професії".

Як зазначив на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" заступник командира з роботи з особовим складом 12 бригади спецпризначення "Азов" Святослав Паламар ("Калина"), запорукою виживання особового складу на полі бою є його професіоналізм і мотивація.

 

 

"В "Азові", як і в інших військових формуваннях, в інших військових підрозділах, є потреба у кваліфікованих кадрах. Необхідно знайти системне комунікаційне рішення, яке змогло би бути корисним в обстоюванні наших національних інтересів і ефективно боротися на полі бою. Саме тому ми звернулися до агенції Banda і почали створювати інший підхід до залучення новобранців до нашого підрозділу", - сказав Паламар.

Він наголосив, що більша частина військового підрозділу - це не штурмовики, а забезпечення: кваліфіковані екскаваторники, водії, дизелісти, діловоди, медики та інші.

Сьогодні бригада в пошуку сотень фахівців різних напрямів: від стрільців до кухарів, від парамедиків до водіїв, від операторів БПЛА до екскаваторників. Загалом на сайті зараз опубліковано вакансії для представників 28 різних професій із діапазоном зарплат від 25 000 до 125 000 грн.

Так, "Азов" ініціював рекрутингову кампанію і запросив до співпраці на волонтерських засадах креативну агенцію Banda. Агентство запропонувало підхід, який передбачає, що кожна позиція розглядається як вакансія. Ще однією складовою рішення стала пропозиція залучити до проєкту компанію Work.ua, на чий сайт із пошуку нових можливостей щодня заходить близько 450 тис. осіб.

Співзасновник і СЕО Work.ua Артур Міхно наголосив, що для компанії це можливість показати, що рекрутинг в армію може відбуватися професійно і цілеспрямовано, а не через вручення повісток на блокпостах.

"Через неефективну систему набору досвідчені фахівці опиняються в окопах, водночас висококваліфіковану роботу виконувати нікому. Людина має розуміти, що армія - теж робота. А військо - теж роботодавець. Там, як і всюди, потрібні вмотивовані та кваліфіковані люди. Упевнений, наша співпраця з "Азовом" стане початком системних змін у військовому рекрутингу, адже у Збройних сил попереду ще багато важкої роботи", - сказав він.

Рекрутмент в "Азов" відбуватиметься так: відвідувачі сайту Work.ua бачитимуть актуальні вакансії, наприклад "автоелектрик", "кухар" або начальник складу". Щоб піти на вакансію, яка цікавить, людині потрібно натиснути кнопку "Відгукнутися" під описом вакансії на сайті. Якщо кваліфікація відповідає очікуванням роботодавця, рекрутер "Азова" зв'язується з кандидатом для співбесіди.

В "Азові" пояснили, що всі новобранці проходитимуть бойову підготовку та працюватимуть під керівництвом високопрофесійних командирів.

"Я переконаний у тому, що кожен може обирати підрозділ, у якому захищатиме Україну під час війни. Це рішення має бути виваженим, обдуманим і принциповим. "Азов" - це підрозділ, у якому варто служити, бо професіоналізм тут цінується, як і людське життя. І саме розуміння, для чого ми обрали цей шлях, дає нам наснагу на подальшу боротьбу", - додав Паламар.

Зі свого боку директор Banda Agency Дмитро Адабір розповів, що вони вирішили змінити підхід і продемонструвати, що сучасна армія складається не тільки зі штурмових спеціальностей.

"Вважаємо, що потрібно шукати різні шляхи комунікації з людьми щодо залучення в армію. Колаборація з Work.ua і використання стилістики цього бренда у спільній кампанії привертає таку необхідну увагу", - пояснив він.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ