Пресконференції

Більше ніж половина українців не мають наміру продавати власні земельні паї після відкриття ринку землі - соцопитування

Київ. 18 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - 59% українців у жодному разі не мають наміру продавати власні земельні паї, якщо після відкриття в Україні ринку землі надійде пропозиція щодо купівлі, й лише 3% готові продати пай без вагань, свідчать дані соціологічного дослідження Українського інституту майбутнього (UIF), проведеного з 27 січня по 5 лютого поточного року.

При цьому, згідно з результатами дослідження, оприлюдненими на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер, 22% респондентів готові подумати про продаж, але не квапитимуться, 10% опитаних торгуватимуться і враховуватимуть ціну.

Респонденти з сіл центральної України частіше за інших заявляли, що в будь-якому разі продаватимуть свій пай. У свою чергу респонденти з обласних центрів і Києва в більшості випадків зазначали, що подумають про продаж, але не квапитимуться.

Як показало дослідження, 23,5% українців розповіли, що мають у власності пай, ще 12,5% - мають пай у сім'ї, 66% опитаних не мали паїв. Найчастіше паї мали респонденти з сіл.

Кожен четвертий опитаний (26%) зазначив, що хотів би придбати землі сільськогосподарського призначення, якщо буде така можливість, 68% не бажали. Найчастіше власні паї хотіли придбати респонденти віком 25-34 року з центральної та південної частин країни.

На запитання "Чи змінить запуск ринку землі в Україні ставки на оренду паїв?" 50% респондентів відповіли ствердно. Крім того, 51% опитаних висловили впевненість у тому, що ціна ставки оренди значно зросте. 26% українців зазначили, що ставка оренди зросте, але не істотно.

У свою чергу, 23% заявили, що ставки на оренду паїв в Україні не зростуть, 27% - не змогли відповісти.

Переважна більшість респондентів (78%) не змогли відповісти, яку саме ціну за один гектар землі вони вважають справедливою.

Соціологічне дослідження про соціально-політичні настрої українців проводив з 27 січня по 5 лютого 2021 року Український інститут майбутнього за сприяння "Нью Імідж Маркетинг Груп".

Опитування проводилося серед 2400 респондентів віком 18 років і старше з усіх регіонів України (крім тимчасово окупованих територій АРК і ОРДЛО), які були опитані методом face-to-face. Статистична похибка дослідження не перевищує 2,05%.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ