Пресконференції

Компанія TeleTrade захищатиме свою ділову репутацію після інформаційної атаки

Київ. 5 серпня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Міжнародна фінансова компанія TeleTrade зазнала інформаційної атаки і захищатиме свою ділову репутацію і в медіапросторі, і юридичними способами, заявив партнер адвокатського об'єднання "Саєнко Харенко" Євген Солодко, який представляє інтереси компанії.

"28 липня була проведена конференція нібито ошуканих вкладників компанії TeleTrade, які розповіли багато негативу про компанію і повідомили, що вони закликають правоохоронні органи щось розслідувати", - повідомив Солодко на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в середу.

Водночас він наголосив, що в озвученій інформації про нібито факти обману немає жодної конкретики.

"Припущення спікерів тієї прес-конференції, на якій виступали поки що незрозумілі потерпілі, м'яко кажучи, може містити в собі ознаки такого злочину, як завідомо неправдиве повідомлення про злочин", - сказав адвокат, пояснивши, що люди, які заявили себе потерпілими, не вказали конкретні протиправні факти та суми, на які були нібито обдурені.

"Це очорнення... з вплітанням війни з РФ, що нібито TeleTrade цю війну фінансує. Це досить серйозне звинувачення", - додав адвокат.

Солодко зазначив, що понад рік тому єдиний засновник компанії TeleTrade Володимир Чернобай помер, у нього не було партнерів. "Виникає запитання: чия це атака? Людей, які хочуть відібрати бізнес у сім'ї Чернобая, чи це звичайне рейдерське захоплення з використанням недобросовісних технологій і псевдопотерпілих", - зазначив адвокат.

"Як людина, яка уповноважена представляти і захищати інтереси компанії TeleTrade, це робитиму... Ми ретельно аналізуємо висловлювання тих, хто брав участь у цій прес-конференції. І залежно від аналізу, вдаватимемося до дій, не лише цивільно-правових, а й кримінально-правових", - повідомив адвокат.

За словами Солодка, всередині самої компанії TeleTrade немає корпоративного конфлікту. "Значить, це суто зовнішня інформаційна хвиля, щоб компанія TeleTrade зробила комусь пропозицію... тому йде розсилка клієнтам, потім буде - співробітникам. Те, що нині відбувається, - це добре зрежисована чорна медіаатака з метою підірвати репутацію компанії, довіру клієнтів", - сказав він.

Адвокат додав: "Те, що ми зараз робимо, - це захист: це не вибілювання репутації... не виправдання... щоб згодом недобросовісних спікерів і замовників притягнути до відповідальності".

"Компанія, звісно, захищатиме своє добре ім'я, не лише юридичними, а й медіаприйомами", - підсумував Солодко.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ