Пресконференції

Юрособи, які здійснили передоплату за е/е на рахунок старого постачальника, мають звернутися до ЦОК

Київ. 8 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Малі непобутові споживачі, які наприкінці минулого року помилково перерахували передоплату за споживання в січні електричної енергії на рахунок попереднього постачальника, мають звернутися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) для повернення собі коштів або перерахування їх новому постачальнику, повідомив директор компанії "Київські енергетичні послуги" Віктор Мельников на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у п'ятницю.

"Побутовим споживачам ми автоматично перевели передоплату, яка станом на 1 січня залишилася в попереднього постачальника. Щодо юридичних осіб - малих непобутових споживачів, то вони були завчасно поінформовані, і за їхніми зверненнями також було здійснено операцію переведення оплати на рахунок нового постачальника - "Київських енергетичних послуг" або повернуто кошти безпосередньо споживачеві на його рахунок", - сказав він.

В.Мельников додав, що непобутовим споживачам, у яких ця ситуація не була врегульована, слід звернутися до центру обслуговування клієнтів з відповідною заявою про перерахування коштів новому постачальнику.

Як повідомлялося, після старту з 1 січня 2019 року нового роздрібного ринку електроенергії з компанії "ДТЕК Київські електромережі", яка раніше займалася енергопостачанням Києва, виокремилося ТОВ "Київські енергетичні послуги", яке здійснює функцію постачальника електроенергії. У свою чергу "Київські електромережі" в новій системі виконують роль оператора системи розподілу.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ