Учасники ринку електронної комерції відзначають посилення конкуренції на ньому
Київ. 20 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Учасники ринку електронної комерції відзначають посилення конкуренції на ньому внаслідок перегляду підходів до діяльності та значного зростання бюджетів основних гравців ринку.
"Якщо пару років тому власників інтернет-магазинів цікавили питання трафіку, позиції в пошукових системах, то сьогодні ми вже пішли значно далі й говоримо, зокрема, про ефективність вартості залучення покупця", - повідомив генеральний директор сервісу Promodo.ua, що спеціалізується на просуванні сайтів та інтернет-магазинів, Олександр Колб на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в середу.
Власник і керівник інтернет-супермаркету Rozetka.ua Владислав Чечоткін, у свою чергу, зазначив, що криза спричинилася до активного зростання інтернет-гравців. "Якщо перед кризою прогнозувалося, що виживуть найбільші та найменші гравці, сталося по-іншому: вижили тільки найбільші, а середні перейшли до великих, але прийшли нові гравці ринку", - сказав він.
За словами В.Чечоткіна, кількість учасників ринку восени 2010 року вдвічі перевищує аналогічний показник осені 2008 року. При цьому нині близько 80% обороту ринку електронної комерції становить продаж побутової техніки.
Він зазначив, що проблемами ринку електронної комерції на сьогодні є демпінг і антиреклама способу продажів.
Керуючий партнер юридичної компанії "Лігал Асистанс Груп" Дмитро Йовдій, говорячи про проблеми ринку, припустив, що з ухваленням Податкового кодексу та позбавленням учасників ринку інтернет-торгівлі права працювати на спрощеній системі оподаткування, дрібні гравці найімовірніше або "підуть у тінь", або припинять своє існування.
Проте, на думку Д.Йовдія, у такому разі сильні гравці зможуть зайняти стабільнішу позицію на ринку та перейти в інші організаційно-правові форми відповідно до законодавства, зокрема реорганізуватися в товариства з обмеженою відповідальністю.