Пресконференції

Випуски теленовин найбільше вплинули на симпатії українців при виборі кандидата в президенти - опитування

Київ. 7 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Громадяни України, які вже визначилися, за кого голосуватимуть на виборах президента, відзначають вплив випусків теленовин на свої симпатії.

Про це свідчать дані опитування, проведеного Інститутом соціальної та політичної психології Академії педагогічних наук України. Результати опитування були оприлюднені в агентстві "Інтерфакс-Україна" в понеділок. Опитування проводилося 24-30 листопада серед 2005 респондентів. Похибка вибірки – 2,2%.

Так, серед виборців, які вже визначилися з вибором, 30,2% зазначили, що на їхнє рішення певною мірою вплинули випуски теленовин. 27,3% зробили свій вибір під впливом родичів, друзів, знайомих і колег по роботі. Вплив на своє рішення публікацій у друкованих ЗМІ визнають 19,3%, рекламних роликів на ТБ – 15,9%, мітингів і зустрічей – 8,4%, агітплакатів, листівок – 7,5%, інформації в Інтернеті – 6,7%.

"За оцінками респондентів, у тих газетах, теле- і радіопередачах, які вони зазвичай дивляться, слухають, найчастіше згадуються Юлія Тимошенко (77,5%) та Віктор Янукович (75,9%), рідше Віктор Ющенко (48,4%), Арсеній Яценюк (40%), Володимир Литвин (38,6%) і Сергій Тігіпко (35%). Ще рідше – Інна Богословська (16,3%), Петро Симоненко (10,3%), Олег Тягнибок (8,6%), Василь Противсіх (8,4%), Олександр Мороз (6,7%), Анатолій Гриценко (6,3%), Юрій Костенко (6,1%). Про інших кандидатів абсолютна більшість опитаних практично нічого не чує", - повідомив на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в понеділок директор Інституту соціальної та політичної психології Академії педагогічних наук України Микола Слюсаревський.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ