Пресконференції

Медіапотенціал радіо недооцінено, зокрема і рекламодавцями – дослідження

Київ. 14 липня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА. Дослідження радіоаудиторії в столиці України, засноване на новій методиці, засвідчує величезний потенціал радіо у сфері медіа, широкі рекламні можливості радіо, стверджують експерти

"На сьогодні результати досліджень засвідчують великий потенціал радіо", - заявила виконавчий директор управляючого партнера міжгалузевого об'єднання "Радіокомітет" – Незалежної асоціації телерадіомовників Катерина М’ясникова на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у вівторок у Києві.

К.М’ясникова зазначила, що дослідження підтвердили великий потенціал радіо, як рекламного, так і інформаційного ресурсу, якому аудиторія приділяє найбільшу увагу протягом дня. "Ми впевнені, що починається новий етап розвитку радіоіндустрії", - зазначила К.М’ясникова.

Учасники прес-конференції розповіли про перші результати дослідження аудиторії київських радіостанцій за методом CATI з використанням методики DAR.

Як зазначила заступник генерального директора міжнародного дослідницького агентства TNS Ukraine Ганна Добривечір, якщо раніше дослідження радіоаудиторії проводилися за опитувальними листами, які треба було вручити безпосередньо респонденту, що становило певну складність, то з 2009 р. дослідження проводяться за допомогою комп'ютеризованої системи телефонного опитування.

Як пояснила Г.Добривечір, за новою методикою опитується аудиторія в Києві віком від 12 до 60 років. Середня тривалість інтерв'ю становить 19 хвилин. За рік опитується 12 тисяч респондентів. Під час опитування здійснюється 100% контроль за роботою інтерв'юєрів, проводиться цифровий запис усіх інтерв'ю.

За словами Г.Добривечір, досягненнями методики DAR CATI є максимальний контроль не лише за кількістю інтерв'ю, але й за їх якістю, велика доступність до вузьких цільових груп, краща фіксація випадкового прослуховування радіо.

Г.Добривечір сподівається, що в майбутньому дослідження радіоаудиторії буде розширено і проведено не лише в Києві, але і в інших областях України. "Я сподіваюся, що в майбутньому наше дослідження розвиватиметься, і ми побачимо тенденції не лише в Києві, але і по всій Україні", - зазначила Г.Добривечір.

За словами голови департаменту стратегічного планування і досліджень ZenithOptimedia/Publicis Group Ігоря Даценка, після отримання перших даних дослідження "був невеликий шок" і було потрібно час, щоб їх проаналізувати. Як вважає І.Даценко, результати дослідження були логічними і близькими до реальної картини в Києві і свідчать про те, що радіо, як медіаносій, було недооцінене, особливо рекламними компаніями в межах одного міста.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ