Політика

"Голос" зареєстрував законопроект, який зобов'язує зазначати джерело фінансування під час реклами проектів, профінансованих із бюджету

Фракція "Голос" зареєструвала законопроект про особливості розміщення інформаційних матеріалів щодо використання бюджетних коштів, який зобов'язує владу зазначати джерело фінансування в інформаційних матеріалах про проекти, профінансовані з державного або місцевого бюджетів.

"Оприлюднення владою на будь-якому рівні інформаційних матеріалів щодо проектів, які здійснюються за рахунок коштів державного чи місцевих бюджетів має супроводжуватись текстовим повідомленням такого змісту: "Реалізовано за кошти платників податків" або "Реалізується за кошти платників податків", - повідомляє прес-служба політсили.

Лідер партії Кіра Рудик уточнила, що, згідно із запропонованим законопроектом, текст має займати щонайменше 15% загальної площі всієї реклами. Водночас колір тексту повідомлення має бути чорним, а колір фону - білим. Пропонується також упровадити аналогічні вимоги щодо висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

"Насамкінець, законопроект встановлює заборону на розповсюдження політичної реклами, яка містить інформацію щодо програм та заходів, які здійснюються за рахунок коштів державного бюджету чи місцевих бюджетів, без текстового повідомлення: "Реалізовано за кошти платників податків" або "Реалізується за кошти платників податків", - наголосила Рудик.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ