Українські політики витратили $6,6 млн на рекламу у Facebook за десять місяців 2020 року - рух "Чесно"
Витрати українських політиків на рекламу в соцмережі Facebook із початку 2020 року і до кінця жовтня, коли в країні відбулися місцеві вибори, досягли $6,6 млн, зазначено в матеріалі руху "Чесно".
"$6 600 000 - витрати українських політиків у 2020 році на рекламу у Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - йдеться в повідомленні руху на сторінці у Facebook у середу.
Рекламу в цей період поширювали більше ніж 4 500 сторінок у Facebook та Instagram.
Сторінка "Політична партія "За Майбутнє" очолює топ за витратами - з серпня до жовтня витрачено майже $170 тис.
Партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї - $880 тис.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Верховна Рада зможе проголосувати дату виборів президента після підписання мирної угоди – Зеленський
10:31, 24.12.2025
Україна може провести вибори одночасно з референдумом щодо мирної угоди - Зеленський
10:06, 24.12.2025
Заступник міністра освіти Трофименко: В 2025-2026 роках пройде близько 60 виборів ректорів – "обнулення" термінів не буде
13:01, 22.12.2025
В Раді формується робоча група з питання можливих виборів президента під час воєнного стану - Арахамія
12:45, 22.12.2025
ЦВК: Вибори можуть відбутися тільки за умов безпеки та відповідних законодавчих змін, наразі м'яч на боці Ради
12:11, 22.12.2025
ОСТАННЄ
"Євросолідарність" наполягає на неприпустимості виборів під час воєнного стану та референдуму щодо територій – заява фракції
14:25, 24.12.2025
Два комітети Ради рекомендують профільним міністерствам робити екологічні оцінки при будівництві ВЕС — Климпуш-Цинцадзе
13:52, 24.12.2025
Порошенко: РФ вже стирається, Україні треба бути міцніше та відповідальніше, щоб не стертися раніше
21:45, 23.12.2025
Українська дипломатія у 2026 сфокусується на зміцненні війська, розвитку ОПК, тиску на РФ і справедливому мирі – МЗС
19:35, 23.12.2025
"Євросолідарність" ініціює зупинку конкурсу на 109 млн грн для каналів телемарафону, щоб спрямувати ці кошти на ЗСУ - заява