За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"
Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.
"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.
Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".
В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Facebook та Instagram впровадять перетворення для скорочення цензури
17:52, 07.01.2025
Влада Києва демонтує всі рекламні конструкції на транспортних розв'язках
18:22, 25.07.2024
Трамп вважає Facebook "ворогом для американців"
18:18, 11.03.2024
Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів
17:00, 06.03.2024
У компанії Meta знають про проблеми з Facebook та Instagram і працюють над цим – прессекретар
18:39, 05.03.2024
ОСТАННЄ
Президент Фінляндії закликав Європу сформувати спільний план для переговорів з РФ
18:53, 24.02.2025
РФ вважає себе імперією, а не федерацією, а для імперії їм необхідна Україна - Буданов
18:00, 24.02.2025
Лондон запровадив санкції проти компаній із Центральної Азії, Туреччини, Індії та КНР за постачання продукції подвійного призначення - заява
15:41, 24.02.2025
Каллас: міністри дали «зелене світло» новій ініціативі військової допомоги Україні
15:07, 24.02.2025
Результати виборів в Німеччині дуже позитивні для України – нардеп Клименко