За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"
Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.
"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.
Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".
В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Трамп вважає Facebook "ворогом для американців"
18:18, 11.03.2024
Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів
17:00, 06.03.2024
У компанії Meta знають про проблеми з Facebook та Instagram і працюють над цим – прессекретар
18:39, 05.03.2024
Користувачі Facebook та Instagram по всій планеті повідомляють про масштабні збої
17:48, 05.03.2024
"Нова пошта" попередила про шахрайську рекламу в месенджерах нібито від імені компанії
16:32, 06.12.2023
ОСТАННЄ
Сергія Тюріна призначено головою Хмельницької облдержадміністрації
11:25, 03.05.2024
Шмигаль обговорив із главою МЗС Великої Британії питання економічної та енергетичної підтримки
10:06, 03.05.2024
Україна не бачить загроз у зв'язку з майбутніми виборами до Європарламенту - Стефанішина
12:53, 02.05.2024
Азербайджан візьме участь у конференції з відновлення України в Берліні
08:32, 02.05.2024
Президент Грузії закликала учасників акції протесту в Тбілісі не проявляти агресію і дочекатися майбутніх виборів