За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"
Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.
"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.
Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".
В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Петиція із закликом прибрати рекламу з поїздів та станцій метрополітену в Києві не набрала необхідних голосів
11:08, 05.12.2025
Більше 20 тис незаконних рекламних конструкцій демонтовано в Києві з початку року – КМДА
12:20, 03.12.2025
Епіцентр запустив рекламний сервіс для брендів та мерчантів
14:49, 11.08.2025
Уряд запровадив інструменти боротьби зі спам-викликами і навʼязливою рекламою
12:59, 27.06.2025
Як працює контекстна реклама і чому вона досі у топі цифрового маркетингу
17:44, 29.04.2025
ОСТАННЄ
Вибори не мають бути частиною мирної угоди — Айвазовська
19:37, 26.12.2025
Тимошенко пропонує робочій групі відмовитися від ідеї виборів під час війни
18:24, 26.12.2025
Наразі немає жодних перспектив організувати національний референдум - Айвазовська
17:39, 26.12.2025
"Слуга народу" внесла зміни в кошторис партії і направить 92 млн грн на Сили оборони – голова фракції
17:25, 26.12.2025
Арахамія: робоча група має визначити можливість одночасного онлайн та офлайн голосування на виборах