Політика

Понад 68,3% українців проголосували б на референдумі за продовження мораторію на землю - опитування

Понад 77% громадян України взяли б участь у референдумі про скасування мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення, свідчать дані опитування, проведеного соціологічного службою Центру Разумкова з 1 до 7 листопада 2019 року.

Згідно з оприлюдненими в понеділок результатами дослідження, більшість українців вважають, що питання введення ринку землі та скасування мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення потрібно виносити на всенародний референдум. Такої думки дотримуються 67,7% респондентів, 20,5% опитаних вважають, що це питання не варто виносити на референдум, інші - не визначилися з відповіддю.

Понад три чверті опитаних (77,6%) взяли б участь у такому референдумі, якби він відбувався найближчої до дати опитування неділі, не взяли б участі 11,2%, решта опитаних не визначилися з відповіддю.

Якби такий референдум відбувся, то абсолютна більшість проголосували б за продовження мораторію (63,4% всіх опитаних або 68,3% тих, хто взяв би участь у референдумі).

Кожен четвертий із тих, хто взяв би участь у референдумі (23,2%) або 20,1% усіх опитаних проголосували б за введення ринку землі та скасування мораторію. Решта опитаних не визначилися з відповіддю.

Водночас ставлення міського та сільського населення до впровадження ринку землі сільськогосподарського призначення значимо не відрізняється: проголосували б за продовження мораторію 60,9% міських жителів і 68,9% сільських жителів. Введення ринку землі та скасування мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення підтримали б 20,6% міських жителів і 18,9% сільських жителів, решта опитаних не визначилися з відповіддю.

Під час дослідження було опитано 2015 респондентів віком від 18 років у всіх регіонах України, за винятком Криму й окупованих територій Донецької та Луганської областей за вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за основними соціально-демографічними показниками.

Вибірка опитування будувалася як багатоступенева, випадкова із квотним відбором респондентів на останньому етапі. Теоретична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ