Політика

Більшість опитаних українців проти вступу України до Митного союзу - опитування

Більшість опитаних українців (64% тих, хто взяв би участь у референдумі) проголосувала б проти вступу країни до Митного союзу з Росією, Білоруссю та Казахстаном (станом на лютий 2019 року), свідчать дані соцопитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС).

Згідно з оприлюдненим у середу релізом за підсумками опитування, якби ті, хто не визначився зі своїм вибором, не прийшли б на референдум щодо вступу до Митного союзу, в голосуванні взяли б участь близько 66% усіх, хто має право голосувати і проживає на територіях, контрольованих владою України. У такому разі голоси розподілилися б таким чином (ці показники найближчі до можливих результатів референдуму, якби його проводили в лютому 2019 року): за вступ до Митного союзу - 36%, проти - 64% голосів.

У КМІС констатують, що відсоток готових проголосувати за вступ до Митного союзу в лютому-2019 був дещо вищим, ніж під час попередніх опитувань, проведених після анексії АР Крим і початку збройного конфлікту на сході України. Так, із грудня 2014 по вересень 2017 року відсоток готових проголосувати за вступ до Митного союзу не перевищував 18%, у лютому 2019 року - 23%. Водночас відсоток противників вступу до Митного союзу скоротився з 55% у вересні 2017 року до 43% у лютому-2019.

"Тобто, хоча відсоток противників вступу до Митного союзу суттєво переважає над відсотком прибічників, однак, за даними поточного опитування, антиросійські настрої у частини населення дещо ослабли", - йдеться в релізі.

КМІС провів власне всеукраїнське опитування громадської думки з 8 по 20 лютого 2019 р. Методом особистого інтерв'ю опитано 2042 респондентів, що проживають у 110 населених пунктах усіх регіонів України (окрім АР Крим) за 4-ступінчастою стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років. У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося лише на території, контрольованій українською владою.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує 3,3% для показників, близьких до 50%, 2,8% - для показників, близьких до 25%, 2,0% - для показників, близьких до 10%, 1,4% - для показників, близьких до 5%.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ