Політика

Спостерігачі "ОПОРИ" у листопаді зафіксували активність багатьох потенційних кандидатів у президенти

Президентська виборча кампанія, що фактично почалася до оголошення, в листопаді, набула ознак повномасштабної, констатує координатор виборчих програм Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У листопаді наші спостерігачі оцінювали перебіг кампанії і політичну активність у регіонах. Ми відзначаємо, що з 25 регіонів (24 області та місто Київ) значна активність спостерігалася у 18-ти, зокрема за безпосередньої участі потенційних кандидатів. На перших позиціях серед таких кандидатів , які використовують зовнішню рекламу, - Юлія Тимошенко (лідер партії "Батьківщина"), Петро Порошенко (президент) і Андрій Садовий (лідер "Об'єднання" Самопоміч ")", - сказала О.Айвазовська на прес-конференції в четвер у Києві.

Вона також розповіла про рейтинг аудіовізуальної реклами, де домінують Ю.Тимошенко, лідер Радикальної партії Олег Ляшко, А.Садовий і П.Порошенко.

Координатор виборчих програм "ОПОРИ" зазначила, що аудіовізуальна реклама має ознаки агітації, але якщо чітко трактувати за законом, це політична реклама.

За словами О.Айвазовської, політики активно відвідують області, організовують публічні заходи, на яких виступають, "актуалізуючи ті чи інші поточні питання функціонування суспільства, і прогнозують, як далі має розвиватися держава".

Вона зазначила, що за кількістю відвідувань регіонів потенційними кандидатами у президенти на першому місці - народний депутат Олександр Шевченко (9 областей), лідер руху "Справедливість" Валентин Наливайченко (8) і Ю.Тимошенко (7).

Координатор виборчих програм "ОПОРИ" також вказала, що активізувалася кампанія лідера партії "Народний фронт" Арсенія Яценюка.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ